2009年5月1日 星期五

露營@塔門

話說用新年利是錢買左個營、睡袋同地蓆,搞掂左訓先,免得有人抱怨訓得唔好而唔同我去。

咁橋水草中心添置了新露營用具,借左煮食用具、爐具、背囊等,趁五一勞動假期就出發,今次目標係塔門,有警崗、洗手間、水源、大草地、士多,據說景色超靚,露營初哥精選推介。



我們係沙田連城乘的士去馬料水碼頭,轉翠華小輪去塔門碼頭,落船係士多食左個海膽多士先,超正!



然後行上島中間半山上的一個大草原,靚到爆!
好大風,我地選個位睇景好,冇遮冇擋就紥營。



第一次真係自己紥 ( 雖然係屋企開過試左一次,但冇落釘 ),又大風,搞到雞手鴨腳咁,有人仲差D發脾氣。最後隔離個營友叫個妹妹拿塊大石俾我地鋤釘,先搞掂間屋,set好d野。


(紅色呢個就係我地個營,係咪好靚仔?不過有冇發現有乜唔妥?一陣開估...)

周圍行左睇下風景,視察下環境,順便拿水袋取水,回來用PSP睇左套海角七號,呵,聽住真的海浪聲黎睇,超有MOOD呢!


 


睇完天開始黑,我地就開始煮晚餐。


好大風,我地冇風擋,唯有躲去涼亭椅旁去煮。


是日晚餐:


蕃茄椰菜 拌 加拿大牛小扒,估唔到好好味!


仲有靜雞雞帶去的兩支小紅酒添,嘻。



 


洗完碗,回去睇左陣星星先訓,呢度好黑沒有光害,香港好少見。



 


睇左陣便訓覺,不過訓得唔多好,哈,其實天氣好、涼涼地OK好訓,我地都訓得著,只係成晚好似玩滑梯咁,哈!唔明可以睇番之前張相,見唔見個草地係斜的,我地之前冇為意,但因為地心吸力,我地成個人好似訓滑梯咁,不停緩慢地向下移動,移上D訓著放鬆左又滑下去,哈,其實幾搞笑,我們事後都說從沒咁深刻感受過呢個大自然的定律呢!


 


 


較好鬧鐘,5點幾起身睇日出,郊外的清晨好凍,拿果兩個羽絨睡袋變成被蓋住等日出,嘻。真係咁大個女未試過睇星又睇日出的,仲要同中意的人一起,真係開心都爆!呢次露營超滿足!



 


跟住又開爐煮早餐,早上冇晚上咁大風,用個營遮下便得,當然都係由大廚負責啦。



A餐: 太陽蛋 + 腸仔 x2 + 蕃茄公仔麵


B餐: 太陽蛋 + 腸仔 + 麥片



食飽攤抖多一陣,曬下太陽,抹乾淨D用具,曬番乾佢,收拾離開!



回程仲食多個海膽多士,同出名的無冰凍奶茶添,真係幾滑,正!


 


再見塔門,相信呢度應該有下次,因為實在太好了!


沒有留言:

張貼留言