2010年8月4日 星期三

睇樓:海典軒大單位

晚上去左睇樓
祥益撩我地賣樓,我地話住得好中意,冇地方搬,佢便安排我地去睇呢度的大單位
都有興趣架

不竟從未睇過實樓,又唔知景觀等如何,即管看看。


基於呢度放盤唔多,又唔要低層,仲要大過住緊呢度 ( 649" ),基本上得2種單位可看,好好彩今日睇晒,分別係 796" 同 868",兩間都係2座,向東南

1) 23樓A單位,868",3房2洗手間,公公婆婆同個警察孫仔住,出奇地冇乜雜物,全原裝咁濟,好新淨,東南幾好風,三房加露台都係望黃金海岸景。

但主人房比我地呢度細,其中一隻L窗有一邊望豐景園,又唔可以同另一房打通;洗手間好大;廚房可以打通做開放式廚房,兩細房也可以打通,但廳不能加大,可是我地得兩個人住,咁樣有點浪費,因為好多地方用唔著。



2) 28D單位,796" ,佢將最尾兩房打通,正是我們想間隔,睇睇又如何,房間真的很闊落,佢勁多雜物都仲好大;洗手間都大,廚房又係可以打通款。

不過呢個方位勁望南浪囉,雖則係窗角位,但都唔中意。


******************************
總結:

呢兩個單位最吸引係廚房大、見使些,又可以打通成開放廚房。


但望樓程度幾高,除非32樓以上便應該好好,因為附近的樓都冇咁高。

兩款露台都會正方左,旁邊多左個半落地玻璃咁,不過我地唔中意佢會俾另外649"的
單位望到屋內,即我地望到旁邊大單位內,私隱度反而冇B,C單位咁高。



****************************************************
所以都應該唔會考慮大單位,除非勁高層啦,以前睇過2座33樓B,真係高過晒南浪、嘉悅咁,真係全海咁。1座38C又係,大地在我腳下的感覺太正了,有機會換高層D的機會率會比較高。
但宜家,你估呢兩個單位叫咩價?~ 400以上,哈,中層咋!不過又有到價的成交,所以真係傻晒!
人地成日話屯門樓王係卓爾居,平均尺價反而冇咁誇張,所以.....遲些再算吧。
不過我有興趣睇下頂樓複式單位──海典峰,6XX萬咋,係咪唔算貴?

沒有留言:

張貼留言