2010年8月29日 星期日

電子書閱讀器──ERead

我上司miss lam勁力推薦我買電子書,因為佢買左覺得超好用。

佢用漢王,書展價2千幾,但冇得上網。另外佢都有諗 ipad,好靚,有得上網但6千幾,同埋要上網費。

睇睇下都有d心思思,只係ipad太大,同iphone又有些function 重疊左,唔值。

上網研究左一輪,無意中俾我發現左有個software──ERead!超正!

佢可以睇好多格式的電子書,最重要係佢有超多小說同漫畫的電子版免費download,同埋又可以過落PSP、IPHONE等度睇,真係好好好喎。

我試過幾本好中意的小說都有喎,類型仲好闊,上至聖經;金庸、衛斯理、亦舒、席絹、黃易、何馬、南派三叔等小說;亂馬、柯南、金田一、叮噹、足球小將等漫畫都有, ( 其實仲有好多新書,但我唔識! ) 諗諗下,將藏書電子化都好丫,做緊特價,一年300元,送兩年,咁即$300/3年,唔錯,買兩套書都要呢個價啦,俾左!

仲要係繁體字,唔俾錢就咁係電腦睇都得。

愛搜書網──中文電子書搜索引擎



沒有留言:

張貼留言