2013年6月2日 星期日

LC 紫色JAM JAR

呢個係麵包班好同學幫我換的,仲幫我去攞埋俾我!多謝晒!
佢原身設計係放JAM的,同系列仲有好多色,放蜜糖、蒜蓉、BBQ醬咁,好攪鬼,開倉都見幾個,但冇呢個我勁中意的紫色,又唔存氣,唔知用來做乜,所以也不好開多一個頭。

但宜家好抵呀!限量,HK150咋!又靚色,要左先!

要左自然安排到有佢用武之地!
放係廚房,剛好放薑、放蒜、放乾蔥!FIT到漏!又靚!睇住已經開心!

順手講埋左手邊的白色大口盅。
開倉只係見過紅同橙,原設計係放鹽的,好像大廚咁用手拿灑落去,但唔慣,仲要鹽坦開冇蓋唔中意!冇買!
但用來放薑超好,中意白色但香港冇得賣,外國買又貴,朋友介紹去呢度買,人地話質素好好,膽粗粗又買來試。
仲買左呢些!

呢對白花花好靚!

仲有呢隻碗,右面是開倉買!左面是呢次買的,色細看有些少不同,但平時買LC唔同批次都有呢個分別。

底面仲靚過開倉貨

不過呢次純試驗性質,又唔算平,除非是買不到的貨,否則都唔太吸引!

2 則留言:

  1. 而家淘寶大把靚貨,其實LC stoneware made in china ,我唔覺得淘寶的貨有分別,不過我都介咗stoneware 囉
    [版主回覆06/04/2013 13:47:43]EXACTLY!尤其正價野都好多DEFECT!

    回覆刪除
  2. 好靚既紫色呀

    回覆刪除