2013年6月2日 星期日

粉藍粉紅花花碟

有睇開我BLOG都知我對LC的碗碟麻麻地,因為好重,叫浩浩拿住食飯唔俾人鬧至奇!
但花花靚,好多朋友都中意,最近SOGO同開倉經我手都幫朋友買過不少,但自己一直冇心動!
可是最近竟然發花癲,撞鬼咁想要番轉頭!

事緣就係「3小花」(朋友的丈夫們改的稱呼)!
呢兩位小花成日WHATSAPP佢地的靚相俾人睇,一時碟花花頭飯,一時放炒菜,成枱食物好似突然靚左好多咁!我呢個據說開頭放毒的假VIP,已經有些心動,
反被毒番

早幾日去探靚BB,係小花一號家中食飯,佢竟然拿出呢對碟俾人用,一人一隻係手食野又好方便咁喎,即使只係外賣都好似特別好食方便!浩浩都話咁細隻OK丫,攞埋PREMITMENT,仲唔毒發就奇喇!

可是蘇州過後要搭艇係有難度的。
不過都唔知天意定時間關係,一切都來得好順利!
粉紅大花碟,小花一號去左台灣一轉,咁橋果日番貨,之前一日有人去睇都未有,之後一日又已賣晒,果SET大小花PACKAGE抵到爆,佢又想要小花,大花就自然係我了!
粉藍大花碟,又咁橋小花二號的榜樣老公竟然意外買多左!正好讓俾我!

小粉紅花,小花二號有大粉紅花,佢中意PALE ROSE,所以台灣PACKAGE多出的POWDER PINK小花就多左,讓俾我。

咁奇妙後,只餘小藍花!

多位好友已經話我知YAHOO BID有,都唔係貴開倉好多,因為冇其他途徑的了,
於是就咁買左。
MISSION COMPLETED!

小花花們,很漂亮!

大花小花加5小花 = 眼花花!

果真發花癲!

朋友台灣買LC送的食譜咭!好靚!

香港都有,但送得冇咁捨得囉,其實送食譜都係PROMOTE姐!個個月送人地個個月去行下買野,雙贏姐!

有時難怪人地勁彈HKLC,新又唔夠人地新,快又唔夠快,平又唔夠人地平,宜家外國買咁方便,計埋運費都平過你,用到殘都HK都仲未出,仲未計冇外國DEFECT貨有橙LABEL呢個重點,好難
幫得落口。

唯一係開倉最吸引。

4 則留言:

  1. 我有深橙, 淺橙同黃的大碟, 都好靚架...呢個大碟size 好好用!
    [版主回覆06/03/2013 12:04:25]哈哈!你又來放毒!

    回覆刪除
  2. 俾你笑死呀,明明你同我同期買LC 而家先來集返pp&pb fafa dish.
    [版主回覆06/04/2013 09:11:41]哈哈,真的撞鬼!果時番大陸睇好多、開倉又見都唔買!唉!唔好成日係咁就好了。

    回覆刪除
  3. 这是被毒得太厉害。哈..
    [版主回覆06/05/2013 11:56:02]哈哈!好嚴重!

    回覆刪除
  4. 完全同意!我同你一樣!3月開倉時放走了大及小藍色花花, 到有粉紅小花及PALE ROSE大花時又想要番!希望9月開倉可番DULL :P
    [版主回覆06/13/2013 00:15:04]開倉有時好玩在成日有意外驚喜!

    回覆刪除