2009年10月5日 星期一

結婚公仔logo

話說暑假的時候係屋企日日上網,D網友介紹左個網頁去整D公仔LOGO,其中可以有一對對的用來做結婚公仔LOGO


當時偷新鮮咁玩下又整左一堆,都冇諗有咩用,昨天收到朋友仔的請帖,見到佢用左來做地圖,都幾好咁喎


但我都未決定地點,到時再算吧


 


大家睇睇邊個靚D



其實分別只係中式 / 西式,有皇冠定冇皇冠,同有冇神仙棒咁而已


!你估我最中意邊個


 


 


 


朋友仔的設計


 


 


 


 


 


公仔設計網頁


http://www.myotee.com/start.html


佢原本係一間T-SHIRT設計的店,有空可去設計玩玩,除左婚紗仲有好多款的


6 則留言:

  1. 估下先...第一排第二pair~~

    回覆刪除
  2. 愛海闊天空‧自由翱翔2009年10月10日 凌晨2:39

    我都係估 戴皇冠 + 神仙棒.

    回覆刪除
  3. 我都估係 ~~
    但係你變咗兜風耳既?  

    回覆刪除
  4. 戴皇冠 + 神仙棒係生神仙既喜愛~~
    唔知係咪呢~?

    回覆刪除
  5. 嘻 睇黎大家都好了解我喎 呵 耳仔......冇得選的...個髮型遮唔到便會變大耳仔

    回覆刪除
  6. 好搞笑的卡通仔~
    生神仙梗係會揀有神仙棒喇,哈哈。
     
    [版主回覆10/15/2009 12:51:00]嘻....

    回覆刪除