2010年2月6日 星期六

彩福賀年糕點

雖然未擺酒,但到現時為止都幾欣賞彩福。

跟得幾足,時不時keep住有email聯絡,例如早前分家,都有sent email來解釋。

又久唔久有些優惠送下,如晚餐優惠卷、旅行coupon等。

最近又有email叫去取賀年糕點,忘了,佢又有人親自致電來提去取。

星期六放工去左拿,嘩,竟然係一底蘿蔔糕 + 一底年糕!仲要係大大底的!

雖然唔值咩錢,但心意搭夠,滿意加分!




利舞台門口


嘻,最愛長樓梯,希望到時依然咁靚!


賀年糕點!


新年有野招呼客人了!



1 則留言:

  1. 愛海闊天空‧自由翱翔2010年2月27日 清晨7:11

    乜佢地有 keep 住聯絡你架咩 ?? 佢地分家嗰陣, 我都係要親自上門問先同我們講, 仲有乜 e-mail 都收唔到, 佢地話會再跟進, 都係乜都無, 直至今年新年前, 我有嘢要問佢地, send 咗 e-mail, 佢地都唔覆我, 我咪又上門問, 先有個婚宴部同事同我話再跟進, 當時先送呢張 coupon, 同再send e-mail給我. 但到現在離結婚得返幾個月都無再contact 過我們啦, 所以都有啲覺得佢地 follow 麻麻地.
    [版主回覆02/27/2010 23:58:00]噢,咁可能真係分店的問題。
    佢每間都會有個負責的婚禮統籌人,同埋會唔會係有時佢一次過SENT得俾太多人,俾EMAIL BLOCK左做雜件,因為有時我都係係那兒找番D EMAIL。
    SO FAR一直佢地都比我地想像多消息。

    回覆刪除