2010年1月30日 星期六

生日

今天決心要行山!

暫定係大埔,晚上去小白鷺餐廳晚餐。

浩浩卻中間要去踢波,俾左3個選擇佢,1) 行完山回來踢;2) 踢完去行;3) 我自己去行佢踢完找我晚餐。
當然我希望佢自己選擇4) 唔去踢波同我去行山!但亦當然地佢冇咁做啦!

佢選左1) ,算!生日無謂令自己唔開心,我決定從今以後要令自己更開心!

搞到10點幾先出發,有車好方便,去新元朗中心食早午餐,跟住駛入南生圍,雖然對屯門來說,呢處實在很近,只係係清清同呂巫家旁,但真係未來過。

看住地圖,找左位泊車,睇住行山書,入去乘街渡,$5/位,1分鐘左右船程,叫做玩下囉。

天氣很好,藍天白雲,鳥語花香,遠山近水,樹木環繞,環境怡人,心擴神怡!
.....下刪300字...........都唔夠形容,都係自己睇相啦!


到浩浩去踢波我回來同清清貓曬太陽,休息一會。

晚上改去旦王花吃飯餐,但浩浩都係建議去食自助餐。
於是改去黃金海岸酒店。

想當然超喜歡去食,但也有年幾沒有去了。
再去景色依然靚,情調也好,尤其戶外燒烤區,加埋有人唱live,有一剎以為去左泰國旅行添。

只是美食質素比以前差,有些失望。

幸好燒羊架、燒大蝦同甜品都仲好好味。



影下相,好開心!
浩浩影相有些進步,恭喜晒!好中意呢幾張。


浩浩送的生日禮物!
佢昨晚番中,12點幾放工係樓下新開的麵包店買的,幾方便便可買齊晒花、朱古力同蛋糕!
不過佢送乜我都開心的!


謝謝,30歲的生日很快樂!

願望係做一個靚靚又叻又有智慧的中女!
身邊的家人朋友都快快信主!


**************************************

另外,係facebook收到很多意外的祝福,謝謝各位,原來朋友仍有很多,真好!

**************************************

加插爸爸媽媽弟弟妹妹早幾天跟我慶祝的生日飯,但忘了影相。
弟弟專登去買的美心新出的 x 蘭蛋糕。
嘻,綠色的馬拉糕!
大家笑左佢成晚,謝謝佢。


沒有留言:

張貼留言