2010年10月9日 星期六

小小白!!!

一早訂左楊千嬅演唱會飛,之前一直都忙,今日星期六睇,趁番工乘車同番工空閒時間search演唱會攝影有關的topic,又諗埋長遠的使用性、價錢等等,浩浩接我放工後,落荃灣睇鏡頭,最後出旺角買左佢!

竟然係「小小白」!

Canon EF 70-200mm f/4L USM



從來冇諗自己會買白色鏡頭、紅圈添!

始終覺得好貴,但相比下,一直以為自己會入又平幾倍的 Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS 好似唔多夠,如果遲早會換不如豪左佢。


晚上即刻開齋試用!

正到嘩左出黎,未用過呢D靚野的我地,從來冇諗過咁靚的相可以係自己影出黎,當然我相信我地影的唔係大作,也離靚好遠,但已經同平時影的好唔同!

原來,工欲善其技必先利其器,係真的!

不過半日內由乜概念都冇到買埋用埋咁貴的野,真係未試過。

冇買到IS防手震款,因為貴多3千幾4千,可以買多支靚鏡了,不如諗法補償佢的不足,同諗點用佢影多D靚相吧。


定焦/變焦 :變焦
最短焦距 (Wide):70
最長焦距 (Tele):200
最近對焦距離:1.2m
適用接環:Canon
濾鏡直徑:67mm
重量:705g
體積:172 x 76mm



另外呢篇野好有用,全靠佢夜晚先順暢咁多。

演唱會攝影技巧
http://www.dcfever.com/cameras/readarticle.php?id=416


一直覺得好勁的s90竟然因為測光太好,但現場光線太多而乜都影唔到,唉!
好彩佢影全景時,保留現場氣氛超好,真係同現場一樣,唔放大睇都ok的。

by s90


演唱會內的光源多到傻晒


坐千嬅家人後面,好近!



遲些先再post 大機影的相,太多,要由raw轉番jpg先,有排搞!

****************************************************
終於搞掂D相!
又得閒UPLOAD!



























坦白講,放大ZOOM近仲有少少濛,我諗係隻腳架同個快門未夠的問題,但已經係我地影演唱會中最好的一次,始終第一次用呢支鏡,再慢慢摸熟佢的特性先得。

但已經好滿意了!

1 則留言:

  1. 好pro 呀   影多D靚相俾我哋欣賞下。
    我仲未有勇氣用DSLR  ,因為我3分鐘熱度  
    [版主回覆11/06/2010 00:44:00]諗清楚先,不竟DSLR真係幾重,拿住周圍走真係唔多方便,但佢影出黎的相真係靚過機仔好多。 不過宜家機仔好多都做得好好,我近期至愛係S90,公司用,好用到想自己想買番部!

    回覆刪除