2011年9月9日 星期五

NESCAFÉ® Dolce Gusto

好多朋友仔都知我換左部企鵝仔( 可睇番呢度 )回來,唔少朋友都來試下咁,有幾個朋友仔仲申請埋簽緊帳呢,加油呀!

我自己都因為好方便而飲多左熱飲呢!


因為想找些有關的東西,於是上網睇,找到好多有關的野幾有趣,就放埋係度SHARE下吧,也做做引誘下先!

正面                                                                                                        37面

側面                                                                                       頭頂           

其實呢個牌子仲有好多唔同型號的咖啡機添!

不過最大唔同只係入水量,同埋外型的分別,功能就差唔多。

我見有香港討論區有人訂左藍色圓形果部,都好靚咁。



另外仲睇左好多呢部NESCAFÉ®
Dolce Gusto
的配件好有趣,可惜香港冇,上網買又貴,要計計數先。但大家睇下無妨。





除此之外,仲有好多唔同的味道選擇添!

凍飲都唔少!最想試 ICED CAPPUCCINO、 PEACH ICED TEA同埋 CARAMEL LATTE MACCHIATO


其實我見有些有齊咁多款的試飲setebay運埋香港都係 $26x咁,但太濃的lungoespresso我都唔會飲,咁又好似好浪費咁,都係再諗諗真係好想試邊隻先買吧。

其實香港宜家賣的都係大路野,不過都好夠我飲。


另外我仲買左唔同的咖啡杯襯番添!( 可看呢度 )


2 則留言:

  1. 圓形那部circolo 好靚, 我之前還想在英國訂回來, 現在有了企鵝仔, 雖然無circolo 咁靚, 不過只要二佰元, 無咁靚都算啦.
    PS 你知唔知買chococino 三盒送一盒自選口味capsule? 我在k11見到. 
    [版主回覆09/14/2011 23:16:00]完全同意!CIRCOLO真係靚D,但抵咁多乜都冇所謂! 唔知道呀!K11邊處呢?我好中意CHOCOCINO架,買三盒送一盒其他?好喎!

    回覆刪除
  2. 在 Market Place by Jason's .  得閒睇睇.  我上次仲試飲咗cappucino 同 mocha.  mocha 好飲好多.  試完之後順手用張coupn 買埋capsule.
    [版主回覆09/17/2011 20:20:00]THX NAM TAKRAI!等我找日去逛逛先!

    回覆刪除