2011年9月3日 星期六

電腦節入貨 ── 手提電腦x2 連nod32

早前電腦節竟然掃左兩部電腦!

其實一部係 for 媽媽同爸爸的,因為媽媽早前學完電腦想多練習,但又擔心整壞我地的電腦唔敢亂用我們的,所以諗住買部俾佢玩下,學下上網都好丫,而且爸爸的行山教友們常講facebook的野,看來佢都係心郁郁的了呢!



故趁電腦節有平時,放工係灣仔電腦場行左個圈就買左部 notebook了。仲配埋有線mouse ( 唔使佢地換電 ) 同手寫板 ( 唔使學都識中文輸入 ) ,希望佢地真係多用學得會罷。

專登選大MON,15.4吋,仲係LED,方便佢地放大睇野,又冇咁易累,都有成I3架,快過我所有電腦,4G RAM,320G HARDDISK,佢地用夠晒有突,仲只係3千幾,我覺得好抵。

媽媽話冇位,所以放係佢梳妝台上,好FIT!



不過由我中四果年開始自己行電腦商場時開始,每次行完個感覺都好唔好,入面大部份人到今時今日都係,見你一個女仔企係度睇的時候,就已經會同你搭訕,什麼文書處理、打機好夠的了等等,總之言語間就係當你一定乜都唔識!

我學寫程式時你都唔知讀小學未呀,細路!哼!當然我乜都唔會講,格好價睇O岩心水,最重要買到我要的野姐,唔使理佢點諗的,佢當我好叻我也不見得會飛。




點知過左兩日,浩浩又心思買左部番公司用,就係咁就掃左兩部了!

佢呢部快多少少,同埋個HD多些添,貴6百,佢番工長用,個MON大些都係好些的。



咁橋另外果兩部NOTEBOOK個防毒都到期,於是買埋呢個,做特價,仲送多個ACCOUNT,都OK抵。


不過結果變左家中有部DESKTOP,有NOTEBOOK,仲有部NETBOOK仔添,雖則FUNCTION唔同,但邊用得晒呢!?



************************
同浩浩講番起,不禁感嘆宜家的電腦真的又平又快。

記得當年95年我家中第一部電腦購入,在深水埗高登CENTRALFIELD買,Pentium,連HP660C printer,共15xxx,貴絕家中所有電器!
後來2000年讀書住宿舍買第一部NOTEBOOK,價錢是18xxx,果時自己分期供,叫晒救命!
但08年買現在仲用緊的desktop時,已經是唔過3千,宜家3千幾買再快再新的NOTEBOOK!

再過多幾年都唔知係咩世界了!

2 則留言:

  1. 我同電腦完全脫哂節,以前用XT, 80286果陣, 都識得下d model ar 睇下d specifications, 前幾年,開始淨係識上網,打下信,msn, send email 咋,其他咩咩model 就乜都唔知!三千幾真係好平呀,同買個煲一樣價錢!
    [版主回覆09/05/2011 19:03:00]唉,電腦日新月異追唔到咁多,識唔晒,夠用就好,只係要買時真係要買番本電腦雜誌睇番下宜家出到d乜,其實原理都係果d,萬變又變極都係咁上下的。

    回覆刪除
  2. 咁橋,上星期我都買左部Lenovo Z575, 15.6" 500G HD,haha...仲要係Cassis color,$3,690,平到笑!
    [版主回覆09/06/2011 19:17:00]咦,真係好橋喎!YEAH! 你就好,CASSIS色我超中意,但我未見過呢! 可惜兩部新野都唔係我用,第時我換我都要找部我的至愛紫色/ 白色先得!

    回覆刪除