2012年2月22日 星期三

蝴蝶酥

春天潮濕天個人好懶,時時想訓覺,懶到出汁,放工淨係睇ON CALL 36同食飯,跟住玩電話就訓覺。

BLOG....唉,放假先掂一掂,有一篇好似已經好勁咁,但其實我有KEEP相架,只係冇時間整理。

希望補到啦!


新年時朋友仔整左蝴蝶酥,浩浩拿了一件回來給我試,勁好味,於是新年假最後一天整左,拿回校請同事食!

好易,O岩我!


食譜參考我朋友仔CHING

個樣都靚靚,心心相印,SO SWEET!
 


第一底猛火左少少


材料:
急凍酥皮(大) 一包 6張 ( 一張可做24-25 件 )
砂糖
牛油

做法:
1) 急凍酥皮兩面灑砂糖,兩邊向內以各3摺疊起,以平分的方法切成24件。


2)分開放好,掃上溶牛油


3) 180度焗15分鐘 ( 據說慢些火焗耐些會更脆,但我都係大概時間,總之金黃色便行 ),中途有需要可反轉


待涼後便可入盒


簡單易整又美味,可以同很多人一起分享!正!

1 則留言:

  1. 我左過年時也買了酥皮磗,不過太懶了,不願搓皮,早知也買壓好的喇!

    回覆刪除