2012年7月30日 星期一

好味XO醬

今日去左買XO醬!

話說第一次試呢隻XO醬係老闆拿回學校給大家試的,真的驚為天人。

老闆話係佢的一個朋友自己整的,後來我聽番同事講先知係一位煮野食好叻的名媛,起初用D靚料自己整來送朋友,大獲好評,後來索勝設廠製作出售。

初初只可在網上訂購,後來放左係CC SUPER發售,而家好多地方都有得賣。


佢之所以咁好味,主要是因為佢料靚同足!
有北海道元貝(江瑤柱)、金華火腿、蝦米和蝦籽做主打,果種鮮味同口感真係好正!
全部睇得到係乜!唔似有些醬混埋都唔知變成乜。

同埋廠房係香港,安心好多!
唔講唔知,原來XO醬係香港發明的喎。

佢有大辣、中辣同原味,我唔太食得辣,所以只係食原味。

上網買有特價,買滿1000可免費送貨!但我同朋友夾埋都唔夠,又唔想專登買太多,見公司係我屋企附近,今日趁浩浩放假,車我去買。
個姐姐好好人,我打去問地址,佢就幫我執好,去到俾錢就拿得走。


佔地唔小,其實今次都買左7樽中的,下次買多三盒,或者大樽些,送貨唔使煩。

送埋食譜。

真係好好味!不妨一試!打邊邊、沾餃子、炒蘿蔔糕都係我的至愛!

有興趣不妨去佢網頁睇下。
http://www.xo-sauce.com.hk/default.asp






沒有留言:

張貼留言