2013年3月17日 星期日

幸福四葉草手作布盒 @ TEAPOT X2

新年前去TEAPOT上堂整靚靚布年盒,跟住媽媽見到好中意,又見佢有好靚的和風日式KITTY布,就同朋友買左佢的材料包回去一齊整。


其實就算唔係新年,平時放珠寶首飾都好好!哈哈!死都係珠寶唔係雜物!
上次果個!

呢個就係今次的自己用材料包整的

正面!四個心形,幸運四葉草咁

原來我好中意波點 XD

點睇都好靚

反面

但整都真的好花心思
今次因為係用代買的布,成塊要自己按尺寸剪,最難係對花,諗左我好耐個構造、設計先剪

布料、紙樣連說明書

整好四個心心, 其實各自都好靚

合體

造蓋

合併成功,差個面

最難對的花,諗左好耐,我覺得如同每瓣都係KITTY好HARD SELL,或者因為我唔係FANS
塊布最靚我覺得係繡球花,絲帶間住都好

完成

哈哈!好開心!

沒有留言:

張貼留言