2013年5月29日 星期三

十全十美LC大合照

最近入左兩個愛煲,令家中有的LC煲進入雙位數!
無錯,宜家先係剛好雙位,10個!

免不了要介紹下新來的妃子們。


第一位係兩年前已心儀的粉紅心心扁煲,D人叫佢心心BUFFET,一直想入26 BUFFET的,但好多人話22細些其實2人會較常用,蒸下肉餅、排骨等餸咁好好用。
但剛出時問過代購好貴,要2千幾,於是作罷。

最近見好多人係日本OUTLET買到,而FB的谷友又成日
POST,連代購都話未必找到,找到都勁多人排隊要,咁的情況下仲點買到喎,於是轉戰eBAY,因為聽過美國outlet都有得賣,果然有,但唔算平,仲要bid,同朋友兩個同個賣家講價,佢唔肯平,不過如果BID贏就同價賣多個俾我,同埋一齊送平少少運費,都好啦!
好彩又冇人爭,順利買到,雖然貴少少,但點都叫買到,運埋回來都仲平過果時日本買,好開心!

雖然OUTLET貨冇原裝盒,兩邊耳仔上色又唔太靚,字又有點點,底仲有輕微花痕,唉!不過唔算有大DEFECT,其實都係白白滑滑的,加上我係用家,佢好用,可以無水蒸,影相出來呢些細野唔覺,都仲係靚靚就OK啦!買到就好!

CHIFFON PINK 家姐同 ANTIQUE ROSE妹妹



好!二號愛妃
就係佢,24 KIWI RISOTTO
24 RISOTTO想要很久,人地話最常用的鍋,開倉曾經買過一個SATIN BLUE,但DEFECT退左,今次開倉見到隻A
ubergine茄子紫,本來都諗住買,但又有DEFECT,個面花左一條都幾明顯的,於是就作罷。

我用開26打邊邊覺得太深,呢個24細些矮些應該好FIT!
其實KIWI我不嬲都中意,日本網頁成日用佢,我覺得好FRESH,襯白色冇得頂,不過太多粉色吸引,未輪到佢而已。
根據美國官網KIWI都係RETIRED COLOR ( 見呢度 ),但日本、台灣都仲見好多,不過貴,仲未計運費,自己去旅行買都唔平,香港平時又唔賣RISOTTO,所以果日一見特別PROMOTE有就買左!安樂晒,後來見SOGO THANKFUL WEEK有,如果SOGO咭有得平百零蚊添,但算吧,唔可能次次都買到最平最抵的,唔過份就好。

FROM JP LC


太多野講,睇相吧
圓煲聚會

10煲相會,其實扁心心BUFFET我應該當佢係碟,有蓋可上火的碟,哈,咁咪都仲係個位數囉!

又係呢句:「係時候收手了!」



好想要個櫃專責放煲,積極計劃中!

沒有留言:

張貼留言