2010年1月24日 星期日

客廳

搞左好耐,個客廳終於似番D心目中的樣了。

順便update埋張平面圖先!

***********************************************************


之前係吉之島訂果個地櫃,話3個星期得,係2個半星期時去問佢送貨時間,佢先約我地,但都如期收貨,品質好好(唉,係個書櫃收左3次先冇問題之後,有陰影,心得係乜都跟緊D好。)。



浩浩梗係好快咁SET好晒佢的音響野啦。

( 呢個遊戲玩唔完的,上次同事大眼同阿平來,幫手SET好左喇叭的釘;聖誕節又點我幫佢係美國訂左幾條HDMI線速遞回來;昨天又去買左釘墊、加左條乜冷凍頭的電源線等等.....當然咁又冇左幾千蚊了 )

個個都做得幾咁開心,傻的。


由原本共4元的5毫變左150倍的釘墊。


之前爸爸幫我係宜家買回來的窗紗車好左,今日約左佢又來幫我地整野。

( 佢真係萬能的,車衫煮飯鑽牆水電傢俬乜都得,我爸爸好叻!嘻! )

仲諗住整多個層板係電視上面,可以放下飾物、cd或相架咁,又可以防止萬一冷氣滴水/倒汗水時下面的電視音響冇咁大件事.....但未買喎,整開梗係一次過的啦,於是晨早....其實都11點幾....訓到自然醒都快11點....放假嘛,呵.....出左沙田宜家....仲係果度食埋野添。

買左2個鋼琴面的白色層板 ( $249@ ) 連銀色鋼邊框 ( $140@對 ) ,仲買左張米色薄毯來墊梳化,免深色牛仔色褲把白色皮染色 ( $179 )。


爸爸同浩浩用左一個下午的時間,左度右計、鑽牆鑽孔、攀上爬下、搬移推拉等等,玩左很久,終於把個電視上左牆、兩格層板整好左!

睇下兩位幾認真,唔知以為佢地打緊仗,仲有水平尺、電批、電鑽工具幾箱!

但媽媽睇完話佢地似牙醫同助手,幫人洗牙咁,聽番D聲同浩浩的吸咀,嘻,忍唔住笑左出來,真係幾似!

我覺得好靚,又好襯喎。

最重要係加埋我買果塊franc franc青綠色地毯,呵呵!靚到唔想起身!連阿清都好中意!

仲有一邊窗紗的,但掛左星星遲些先換番,或者掛係旁邊。

地毯長左少少要墊少少入梳化,但未整便趕住影相了,呵!

真係好開心,得閒來坐下!


1 則留言:

  1. 個綠色好靚,好似坐係草地咁...d顏色好match呀!!
    [版主回覆01/25/2010 21:28:00]嘻, 謝謝

    回覆刪除