2010年1月30日 星期六

人生30呵呵呵

話說幾星期前已諗住生日去露營,又咁橋天公做美,呢兩日天氣回暖,今日仲有陽光添,露營應該可看到星星!

但有人話今日要去大食會,拒絕左我,跟住昨天仲話要番工唔可以接我放工了!

仲同我講明天打算去踢波,好!你咪踢飽佢,我唔會阻你的。

但我做乜你理我唔到!

我決定點都要去郊外走走!

暫時地點係大埔,晚上再去食飯!

********************
今日放工回來,決定去整頭髮,女仔頭髮通常都係直完便曲,曲完便直,長左便短 短完便長咁,我呢D永世都長的人,曲完自然係直,新意不大,但曲左咁耐,都唔中意GEL野,等於冇曲,一段時間過後,髮尾似堆草,聖誕節前已想整,但忙呢忙那,幾個婚禮下來都冇整便冇整,但快生日又得閒,俾個藉口自己去整個新LOOK過人生呢個關口。

其實自從那天諗通左好多野之後,我諗呢個30大關已經唔係我好CARE的問題,但點都叫做成長至一個新階段,也是時候俾自己好好咁過吧。

坐左4粒鐘,變番個自己中意的LOOK,買唔成衫褲鞋等,去買左幾樣看似美味的零食回家,順便浸個花香泡泡浴,聽住音樂,敷過MASK咁,成個人好RELAX!

呢刻我好快樂!

回顧過去現在,感謝天父俾我有能力工作,能照顧自己和別人,有愛我的家人和朋友,身邊有好多幸福。當然,痛心的事也有不少,但我知我不孤獨,天父永和我一起,祂也安排了很多了小天使在我身邊。

未來我看不清,不似過去般有清晰的計劃,反正明白人生不會樣樣也似預期,但我會盡力去做,好好享受生命,不枉此生。

他日當我回到天父身邊時,我會跟所有我愛的、愛我的人再一起,我能勇敢的面對過去,回望呢一個checkpoint時不會再幼稚得叫自己見笑。


沒有留言:

張貼留言