2012年5月13日 星期日

信主

到現在心情還未平復過來,覺得呢件事係真的!

昨天教會一年一度的大佈道會,如同以往一樣邀請身邊的家人好友,不過咁多年我已經習慣左,你邀請還邀請,有興趣還有興趣,到最後真的會來的沒幾多個,或者來者已是信了的,純粹來參與下教會活動,聽聽嘉賓見證。

失望太多,但心仍是希望有天未信者會信,信左的信得更堅固。

昨天浩浩肯同我一起去,呢個已經要天時地利人和的配合,開心得我預早幾星期已經要按捺興奮,淡淡的和他拒絕其他約會;也做為自己好心理準備,如果佢真的臨時甩底,也不要太失望,不竟不是沒試過;也暗暗為這祈禱。

而媽媽下午突然又話同我一起去,心裏也不知是否好事,但既然出開去,當然一起赴宴咁出發。

3天的佈道會,第一天是最入屋的王祖藍,據FB教會朋友講,7:30開始,5:30有人在門口排隊了!仲要坐滿左幾層的禮堂和轉播室!

昨天是蘇錦樑局長,今晚是沈祖堯校長,我們都預早左到,可以坐到地下大禮堂,仲可以睇番之前王祖藍的見證,真好!

唱詩係我好欣賞的弟兄領詩,加埋城浸詩班,我覺得真的坐在裏面,真的是個享受。
現代人節目太精彩太豐富,很難靜下來思考同感受,在教會倒真的讓我可以平靜下來和受教。


見證後,是羅牧師講道,好清晰又用好多具體例子,講出基督教最重要的理念和信息,最後呼召,大家低頭祈禱,浩浩竟然話我知佢有跟著牧師祈禱,即係.......佢左決志!

嘩!勁震撼!係我未消化得晒前,媽媽叫我陪佢出去,我忍唔到喊到傻左!

感謝主!
天父真的有聽我禱告!
本來唔知要等到幾時的事竟然真的出現左!

感謝主!
我諗呢些咁奇蹟的事除左天父之外,應該冇人會做到!
雖然我明呢個只是開始,未來要走的路仲有好長,但不竟叫開始左。
我知,我一直知主是要叫我因著呢件事更清
楚自己要什麼,也要我學會信靠祂,也讓我見證著他的作為!
祂除了要尋著浩浩,也是叫我因此成長。
除左感謝,仲有好多好多興奮和感想,都唔知點講同講乜,其實到現在我仲好亂,所以唔好怪我講到亂晒!

但浩浩看來還未適應,叫我唔好周圍同人講,我也要提自己唔好俾太大壓力佢,同事提醒我小羊是要慢慢栽培的,努力!


其實牧師講左好多提醒添,有機會再同大家講。
我仲有好多篇BLOG想寫,希望寫得幾多得幾多。

沒有留言:

張貼留言