2012年5月12日 星期六

iview

果日同浩浩同事一家去BUFFET,食見到佢地有部類近IPAD的物體,但更細部,大過浩浩部SUMSUNG NOTE少少,佢同事太太話煲劇一流,雖然只可WIFI,但都好正,在家DOWNLOAD定D戲上車睇,而且電話可SHARE WIFI,有需要時都好好,越睇越中意!而且價錢唔貴,唔使1K,心動中。

過左幾日浩浩話佢團購買了部iview 給我,同佢同事個大陸野差不多,當然沒有ipad靚,個MON都唔算大,但一定大過我部IPHONE,同埋1/3 價錢,$8XX,抵番晒!
7" 8G 美國品牌喎,不過都預佢made in china

(all photo from groupon)

仲要係行佢中意的android,用慣IPHONE的我其實麻麻。

不過今日俾我諗起咁咪可以試下寫BLOG,於是TEST下,真係得喎!
呢篇有大半就係用佢寫的。
好啦!欣賞佢啦!

其實佢都係同IPHONE咁可以DOWNLOAD 唔同的APPS 落去用,按自己想要的FUNCTION無限擴展,科技發達真的好方便。
例如佢本身冇中文輸入,好麻煩,但浩浩幫我DOWNLOAD左個APPS就搞掂左了。
咁即「快手」、「MyTV」等都得,報紙新聞


坦白講畫面質素麻麻,但都係果句,平,輕便,好過我部舊NETBOOK,出街袋住都唔算好重!
有時等放工,或者係CAFE坐時,拿出來寫下BLOG都好丫。
不過我仲未找到IPHONE SHARE WIFI的方法囉!


諗過配番個白色皮套,但出去睇完一輪,靚的都差不多二百,普通一百,部機先八百,最後決定用番佢原本送果個全黑色,其實都唔太差。

http://www.groupon.hk/deals/_shopping/iview-tablet/716017349





沒有留言:

張貼留言