2012年11月24日 星期六

投訴

我其實唔多欣賞香港的投訴文化,只但係我呢幾日遇到兩件事,真的很嬲,忍唔住要係度投訴呻下!

1) 麵包切包器

早前係FB買左個切包器,代購自日本,跟CITY SUPER賣的SCG1
同款,但高身款SCG2。

收貨係MADE IN CHINA,我都唔為意,果日行開CC SUPER幫朋友睇,先發現人地係MADE IN JAPAN,跟住有朋友仔幫我問左樂天,日本訂的應該是MADE IN JAPAN的,中間發生乜野事,我唔追究,但覺得被騙了。

呢個係CITY SUPER賣的產品包裝袋

呢個係我買的產品包裝
希望未有朋友因為我買左而跟住買左便好了

2) 屯門LOG XX男經理

話說有日行過屯巿LOG XX做緊聖誕禮物PROMOTE,見到一件貓貓披肩好可愛,於是就想買來作禮物送俾中意呢隻貓的人,點知話冇新,幫我CHECK後覆我。
大概太多顧客,店員第三日先覆電話,話我知有貨可以幫我KEEP三日。
但我果輪忙,都冇數日子,總之去到話遲左,剛賣了。
我都明白,因為係我遲,打電話多問一句未必係必然的。
所以我只問會否再番貨,或者另一分店會否有貨等,店員話冇貨應該唔會番,我問左一陣,因為真的預好送人,有機會我都想要。
跟住有位女店員就來話幫我打去其他店CHECK,當然好啦!我就跟佢由PROMOTE場地回去店裏。
點知回到去佢話幫我CHECK貨,就走出一位男同事,佢好肯定咁話全線都斷貨,亦唔會再番貨!不用CHECK,CHECK都冇的了,最後一件都賣左就冇晒!其他分店都唔會有。
佢咁肯定我唯有走啦!

故事如果咁完左梗係冇野講啦。

第二日,我放工去開CWB CC SUPER買野,竟然俾我見到呢件野!仲要有好多件掛左出來唔同地方SHOW!

當然就係我要果件野!梗係即刻買番!

但就勁嬲!
我唔明點解要講大話!
你可以話唔可以CHECK其他分店的貨、可以話CHECK唔到、可以話唔知會否番等我日日去睇、可以叫我自己去其他分店找,千萬個可以耍走我的藉口,偏偏要用一個最笨又咁輕易俾人識穿的大話來說!
就算分店間有利益衝突,都唔應該咁講野!顧客都係想買野姐,你冇得賣有咩辦法,你咁做下次仲點幫襯你?!
最後仲俾我知道佢原來係「經理」!點做榜樣?點管人?
好心請人都小心些,影響晒人地對呢間公司的印象囉!



講完!安樂晒!
呢個世界壞人好多!大家小心!

4 則留言:

  1. 啊,我也常试过问有没新的,都说就着这件,不会再进货。买了后,晚上再经过发现又摆新的出来。香港的promoter大都态度极差。可悲。
    [版主回覆11/25/2012 12:33:14]如果放出來果件新淨通常我都會要,明買明賣,唔好講大話講得太過份囉,唔知為乜。

    回覆刪除
  2. FB個GROUP,我見佢賣日清酵母都係同UNY一樣,打消左幫襯佢既念頭,宜家MADE IN JAPAN變MADE IN CHINA,早知你去CITY SUPER買冇咁激氣啦
    [版主回覆11/25/2012 21:13:06]好彩你精咋!激死我!睇黎都係乖乖地去買吧

    回覆刪除
  3. fb果個人....唉........
    [版主回覆12/02/2012 00:42:25]唉!

    回覆刪除
  4. 我 search 過 amazon jp, SCG2 真係 made in china, SCG1 係 made in Japan. 所以我諗你個buyer 無呃你啩..
    [版主回覆04/05/2013 21:51:17]thx....其實佢都冇講,係我一廂情願,下次自己應該再問清楚先決定囉。

    回覆刪除