2012年11月17日 星期六

無花果合桃超軟方包 by 麵包機

最近連續成個星期日日起身都聞到麵包香!
(不過坦白講我唔多中意,雖然好香!)

皆因第一機麵包整左用左mode 2的超軟吐司食譜,加左無花果合桃(係仙姐度食過超中意,而剛巧家中又有晒材料,就用佢開機!

拿左些回校請同桌同事食!超受讚賞,有位同事食飽午飯忍唔住食左兩片(要食切包技術麻麻,勁厚!)結果果晚晚飯都食唔落,嚇親佢家人!哈!

於是每晚量份量,set好timer,一早起身便有一磅。

其實做法簡單
磅好材料
加水
放入機內
無花果切碎

合桃切碎
放入乾果隔(不多於100G),酵母隔放酵母
開機
佢發酵應該發得好好

最後果35分鐘先焗
其實全程已經香氣滿溢!(但搞到潔癖的我要開窗開抽氣兼露台門通風,唉!)

焗好都發得好高,碰到頂!

兩三分鐘後要倒出來,免濕氣焗住。
但好易弄扁個面!:P

睇得出個包雖然發得起,但其實質感麻麻,稍為唔夠綿密,但合桃同無花果呢個配搭好好味又健康!

公司多人,整左3次先分左比一半人試下,心意野,好過冇啦!
我爸媽都未試!

仲試左腸仔添!哈!不過味道一般。


其實麵包機咁簡單,我竟然都可有好多烏龍野,唔記得下水、下酵母都做得出!
睇黎我都仲要加油!


沒有留言:

張貼留言