2012年11月4日 星期日

妹妹嫁妝

妹妺將會結婚,神仙家第一次辦喜事,個個都摸摸下,我恃著做得姊妹伴娘多,都叫有些經驗,幫著自家妹子張羅下咁。

之前勁搭人情牌找來一套LC 心心杯,學剛做左媽媽的Sharon咁作敬茶用,希望妹妹都好似佢咁快快有喜。
感謝HAPPY 同 ONEONETAMA 割愛,我先找到佢地!另也唔該JULIA同CLARA去親開倉都幫我留意,呢SET野唔只係一對杯,仲有好多友情係入面!多謝晒!

為左方便敬茶流程順暢,借多對回來俾佢替換,但要還架。


仲有進場儀式晚宴音樂,搞搞下覺得結婚真係好大PROJECT!好多濕碎野煩。
童話、高雅、經典,乜都齊喇。HMV真係好方便。

屋企仲有盧永享婚禮詩歌集,應該夠了吧。


另外一心諗住送對龍鳳鐲俾佢的,金保值丫嘛。爸媽一對,我們一對,都幾好咁。
但有朋友建議不如鑽石,至少會戴得番,都好,咪問佢自己想要乜。
結果呢位小姐,同神仙一樣,唔中意係已有選擇入面選的,佢話想要隻錶!
仲好有理由咁,( 果然係一樣架!想買野一定諗好理由SUPPORT!) 話金會唔捨得賣,但唔賣放係度又浪費,咁不如買樣可以成日用又唔會壞的野!哈!係咪好好解釋呀!

其實係佢中意就得,係我角度,無所謂,送俾佢就係佢的,大過女自己做下選擇都好。
於是同浩浩找日走入專門店睇,上網睇左些資料,好似學一門新科目咁,最後選左佢。

鋼帶、銀錶面、羅馬數字
BOY-SIZED 女裝 DATEJUST 31mm
簡簡單單大方款,後生女,耐看,唔會咁易OUT

成套說明書、保用證、盒咁,妹仔大過主人婆!

原來好似鑽石咁,有獨一無二的號碼,出世紙
我仲好笨咁問人係邊處做,哥哥笑笑話梗係瑞士,咁網上見話乜德國造等即係假野?!
算,無心研究,呢隻唔係假就得。


其實我唔信佢會日日戴,同戴好耐,不過佢年年加幾次價,斷估唔爛都少少保值的。
成日睇電視無錢就去當左隻勞咁,好搞笑。
又有幾個朋友聽到我講,都話寧願收勞都唔想收龍鳳鐲,都唔知邊個傻!

呢個哥哥仔好好,知道係送人結婚用,俾左隻靚NUMBER的我喎,唔知真定假,不過聽下都開心。結婚好意頭!總是好事!


不過爸爸唔讚成喎,話戴咁貴的野會俾人搶喎,哈哈,( 宜家通街自由行,呢隻係佢最CHEAP果些款,SHOW出來都可能俾人笑添 ) 佢叫我買其他牌子喎,我梗係冇聽話啦,總之妹妹中意咪得囉!見到佢睇相都咁開心,我都開心!

附加幾張睇錶花絮
第一次睇,已經鎖定簡單款,三個size,26mm、31mm、36mm

妹妹同我手差不多,上手其實越大越好,哈!

不過原來36mm錶面濶過我手腕,拆晒扣都仲鬆,戴唔到!:(

31mm係fit的

哥哥改埋,如果唔啱,好似眼鏡咁,唔使單,是但入間有賣佢錶的店都會幫佢改,好!

扮廣告錶女郎試錶,不過昨天病得很,素顏無謂嚇人,加些效果唔好睇真樣了。

不過美中不足係家姐買唔起一對囉,否則應該仲得體仲高興!
但龍鳳鐲原本都只係俾妹妹做嫁妝,妹夫冇份的,哈!呢D野爸媽有準備的了,唔使我。

阿妹,要幸幸福福呢!



仲想買多隻心心煲俾佢學煮飯!
但KA賣晒,佢又唔中意紅色,唯有等SOGO THANKFUL WEEK買新粉紅色,希望到時都買到啦!

沒有留言:

張貼留言