2010年4月18日 星期日

優化工程(一)──露台(2期加工)


露台完成圖!


********************************

yahoo好Q麻煩的,人地打好晒的野明明POST左,仲有人覆埋,都可以突然間冇左,兼自動時光倒流!

低X能架!十足十以前的ICQ!

唯有再打過,順便調番D次序。



*********************************


話說個露台上手業主舖左個露台木的,見都幾新淨,只係曬得多有些變色咁,本來都留番用住先的。



但拿起之後,發現原來下面好X污糟,就係咁,同埋拿起再舖係好麻煩的,唔怪得上手會唔多打理搞成咁了。




浩浩用左好多種唔同的清潔濟去洗,漒水都出埋了,先將個露台整番乾淨。


但呢隻露台木下面好似呢張相咁,D腳仔係膠來的,曬得多會溶,放得久已經有少少印印左係地磚上洗唔甩了。同埋拆同砌都唔方便。


把鬼火之下,全部掉晒!樂得清爽。


但早前去朋友仔屋企玩,見到佢呢款露台木好好多,可以成件拿起,清潔容易得多。

(photo from christine)

上網SEARCH左有關的討論,原來都幾多人咁整,同埋見有D人舖石仔係側邊都好靚,於是我地都諗住咁整。


新年前去左格價,原來價錢都可以相差都幾遠的,選定左間價錢中間,同埋質料似乎唔錯的。
點知佢地新年初九先開工,唯有等新年後吧。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

22/2/2010

那天出開去食飯同浩浩去訂左。

就係呢間,選左第二貴的紫檀木,$68/平方呎,原色,條紋直舖,同埋沒坑紋的,方便清潔。約10日起貨。


未收到貨,心情好緊張呢!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

6/3/2010 星期六


過左10日,打去問,話可取貨了,於是放工去旺角等浩浩駕車出來。


點知係舖頭門口撞到sharon和阿琛,好開心喎!


係門口見到幾set放係度,估計其中一set係我地的。




浩浩黎到取貨,首先發現太大上唔到車,要call van。


跟住再檢查下去發現d邊位好似唔多滑咁。


就係下面呢塊,驟眼看去都冇乜野,但最邊位那條木的紋路唔多妥!




另外一幅都係,逄邊位便有問題,搏大霧搏人唔覺呀!?



再仔細d睇,仲有幾個位咁的!明顯未磨好啦!點收!?




唔通原色 =
淨磨?問老細有冇上油之類,佢梗話有,仲話木紋係咁,唔可以條條一樣,否則退訂都得,大我呀?我話唔係要條條一樣,但都冇理由鞋手刮腳的吧!


交涉一輪,佢都好輕易便應承幫我地磨番滑d,同上番深少少色令睇上去統一d咁。


浩浩話我惡!但俾左錢梗係想要四四正正的貨姐,唔過份吧?冇理由訂造乜都要打過折吧?!


其實只係望咁搞一搞佢,等佢唔好求其交貨。


星期三再取,順順利利吧。


都係搞掂先買石仔,已經係金魚街找到並格好價,$30/袋,我諗3-4包左右吧。但未格花墟的價。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

11/3/2010 星期四

星期二浩浩番學去左花墟格價,$100袋,大袋D,但都係金魚街抵D。

於是今日放工趁浩浩
有車出來打排球去買,$30/ 6 kg,唔敢買太多,驚浪費。

買住2包先吧。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

17/3/2010 星期三


有人成個星期都好忙,今日終於得閒,放工一起去取貨!

上次唔滑的地方磨番滑。
成件油番深色油,個色統一番,冇再一撻撻。

滿
意收貨。


老細幫我地托出去,又call van回屯門咁,$100,抵,但有少少送個麻煩客走的feel囉。


都算係值得幫襯的。


係車call埋附近朋友仔來幫手,thx ting & wing,真係好鬼重!


個男士一齊先搬到上樓同放入露台。


但一放入去,便發現有問題!

個尺寸唔o岩!



原本的設計係咁:

邊位留番3吋放石仔,另一邊留5吋放晾衫架。

張單都係咁寫的,但點知,宜家剛剛好放得入,一拿尺出來度,果然係做大左,做左 46 " x 83 "!


彩!都叫剛剛入得到,唔使拿番出去換,否則車錢都蝕埋。

同埋好阿Q咁諗,佢按尺計數,大D貴D的嘛,咁我咪賺左囉,算吧。


且錯有錯著的,D石仔宜家可以放係面,第時萬一唔中意,都可以拿走,唔使有條隙係度咁奇怪。



潮濕天氣,成個星期都未乾透的油!


唔記得左影番佢地搬的相添!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

18/3/2010 星期四



登登登登!






係咪好靚呢?



昨晚太黑,今日放工回來,忍唔住要拿部大機幫個露台影番D靚相
先!



呵呵呵呵!



成日得閒借D意會出去行下、坐下!乘涼啊!呵呵!




真係好開心!



我仲度過,剛剛好可以放得下個營,遲些可以考慮下出露台露營!仲可以日光浴
添!( 嘻!興奮過度-->低B ing!)



 



好!都係睇下相罷!



露台全睇:紫檀木,直舖,外出兩邊舖石仔上面。




另一面的真實情況:

放左接合左的天上野曬衣架,衣夾、拖鞋等雜物。

本來仲有個掃把、地拖架的,但未裝到。

隔離仲有爸爸整的透明膠板,開到露台門之餘又能避免空中飛貓!(
當然我地都好小心睇住阿清的,唔會單靠佢。)

 




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1/4/2010

始終係木,天氣又潮濕,底部濕左比較難乾,木成日濕住好似都唔係咁好,擔心會發霉等。

記得網上的人分享,會係木下面加D膠,托起成個木,於是又四出搜尋,結果...找不到。

唯有找爸爸幫手,又俾佢找到喎。

今日佢上來食飯,順手幫我整左一半,另一半佢怕買多所以冇買夠,做唔到住。

即係咁,高左下面有水會易乾D,即使未去得切,都唔會浸住D木!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

18/4/2010

另一半就咁HOLD住,半個月後的今日,浩浩終於的起心肝搞埋佢。

爸爸幫我再買多幾包膠,都唔知本身用來做乜的;加埋浩浩係樓下買不秀鋼釘。


電批大派用場!浩浩鑽研中!

成功了!


6 則留言:

  1. 愛海闊天空‧自由翱翔2010年2月28日 清晨7:15

    有埋石仔, 多咗啲 resort feel, 好似好 relax 咁. 
    [版主回覆03/01/2010 14:02:00]係喎,希望效果好吧。

    回覆刪除
  2. 愛海闊天空‧自由翱翔2010年3月9日 清晨7:52

    據理力爭係啱架, 無理由要消費者收次貨, 支持你 !!
    [版主回覆03/11/2010 20:41:00]thx
    希望順順利利
     

    回覆刪除
  3. 很美呀~ 我也喜歡你的露台。。
    我成日都想買石仔放在我的廳<--- 哈,無你咁好有露台放。
    不過又怕打掃麻煩而放棄了。
    [版主回覆03/21/2010 09:04:00]露台呢家野因為地方偏僻先有..... 我見人地D相石仔放廳都好靚架.... 其實我諗唔太多都OK的,吸塵時個嘴推埋一邊,吸好堆番埋,手都唔使碰 ( 嘻,懶人諗的方法),至多大時大節拿去洗下咁,不過要小心睇下個地易唔易花,因為D石仔都幾硬下。

    回覆刪除
  4. 個露台好靚ar! 我o岩o岩收左樓(係你鄰居呢^^) 你個 blog 好多野可以參考ar, 真係好~ 我初時都諗過露台整木地板, 不過怕潮濕 依家見你咁整又好似ok 返wor! 可以諗諗lei~
    [版主回覆02/18/2011 11:13:00]welcome welcome,呢個屋苑我越住越中意,祝你都住得開心! 之前我裝修都找左好耐資料,所以之後都盡量post番出黎幫到有需要的人參考,希望你都找到要的資料。 我add你做blog友仔,keep in contact丫。

    回覆刪除
  5. 好ar, 我都add 左你了 ^^ 另外我想問下你地露台有冇裝晾衫用的鐵通上天花? 我見有好多人有整, 不過又有人話管理處唔比的...
    [版主回覆02/19/2011 15:45:00]我諗唔俾整的係入石屎的通,驚影響結構安全。
    我用天上野的大力通撐左3支直的係天花,平時唔太多衫都夠用,另外有個大的曬衣架,平時唔用摺起放埋一邊,多衫時用,用先開都幾好用。
    我望出露台見好多人都有唔同的曬衣方法,有拉繩、掛通等等添。

    回覆刪除
  6. 屋企有露台真好呀!!!!
    [沙朗回覆09/19/2012 16:18:17]係呀, 可以種花,晒衫, 幾好呀!!!
    [版主回覆09/19/2012 15:42:08]嘻!真係幾開心!再搬屋都想找番有露台的!人地村屋有天台/ 花園仲開心。

    回覆刪除