2010年4月17日 星期六

唔知寫乜好添....新添置小物

自從決定唔結婚住,成個人好似鬆晒咁,好好多。

我同浩浩都有相同的遭遇,就係有人問起係咪會結婚 / 結婚搞成點時,我地答唔結住 / 結唔成了,D人多數都呆左唔知講乜好,好似好慘咁,但很奇怪,咁樣反而咁令我地釋然,因為至少我們之間沒事,感情依舊,只係未係時候姐,最傷心只係蝕左個訂覺得有些唔抵罷了。但錢財身外物,我蝕得起,那便沒甚麼了吧。

不過,突然間呢個blog變左好似冇乜心機寫下去,當初開是想為呢個結婚的過程作過記錄,結果專心地賣樓、買樓、裝修等,結婚變左停濟不前,最後更取消埋添,咁真係冇野寫的了......係咪應該摺左佢呢?!

唉!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最近唯一想寫的,大概是買左d小物,很喜歡,分享下吧。

1) 洗手間漱口杯掛勾
 

dsc買,好fit!                                                 都係掛起來乾爽D
 

之前:樣靚,但唔易乾                            現在:吊起晒D野,看起來都好似清爽D


2) 刀插

都係購自DSC,本來見佢咁貴,雖然個DESIGN好有趣都幾好,但$135買個刀插好似唔多抵,所以冇買到。

點知第二次去時,做PROMOTE,竟然變左$39,淨係做1日?!浩浩話當玩具都好丫!咁又係!包埋4把刀仲想點?雖然家中極多刀,呢幾把刀都唔打算要,但個座真係好,舊款SET好晒都59啦,呢個乜SIZE都插得,仲要可以插好多把都得,平靚正!
 

盒上面張相                                           實物  


入面就係呢D一條條的膠條,幾闊幾厚的刀都得,最重要係把中式刀都放到。

3) NEUTROGENA 震震洗臉器

不嬲都係NEUTROGENA FANS,呢個想試很久,見教協做PROMOTE,平咪買來試,估唔到又好好用喎,唔刺激,但FEEL到真係滑左同乾淨左,GOOD!

係要小心D泡入眼時有少少刺眼,但因為我是浸浴時用,所以先會入眼,平時洗臉都唔會俾洗臉膏入眼的吧。



3 則留言:

  1. 愛海闊天空‧自由翱翔2010年4月17日 上午10:10

    我都買咗 neutrogena 呢個玩呀, hehe.

    回覆刪除
  2. 我都好想試neutrogena呢個野~~

    回覆刪除
  3. 無所謂, 乜都寫下就好了 :)

    回覆刪除