2010年4月25日 星期日

北上之旅──下集

25/4/2010

跟住呢兩個深圳通去東門,食個早餐先。


熱辣辣生滾粥、腸粉、雲吞麵,浩浩仲食左個叉雞飯添....

食飽,出發。

第一站:東門窗簾商場
好快便睇O岩款式,即日有得取。條白色通好靚,但尾要切斷變波波。


第二站:田貝四路五方家居

上次我地都行過,好橋地,同佢地睇中同一間店舖,一樣又係餐桌,但上次佢開我地500元運費,開佢地平成半有多!如果果個阿姐係度我實問番佢架!不過好彩我地最後都找到心水的姐!

呢個姐姐請我地飲茶,我地本來睇中就係呢張桌

佢地睇中果張係我地隔離咋,我地都中意,但浩浩話長形打唔到牌。

係樓下見到有園林木的店,有張椅都幾好,但要成套買。另有木油,350/罐。


第三站:家之福買燈

最中意佢地呢盞睡房燈                             我睇中呢盞葉燈,不過諗唔到裝去邊
 

買左四盞燈,但仲有一盞冇貨要下次拿


第四站:隔離家樂居

一入去便俾門口間木傢俬店吸引左去,於是分頭行事。
佢地去傾浴屏,我地睇木椅。

好多款,桌子後面小輪子那張都放得下,226咋。

好多鞦韆都係千幾二千,抵到爛,只係冇地方放。


仲有好多款睇相簿,一看看到款155,點知冇現貨,但俾我地眼利見到佢收銀坐緊果張咪係,度過坐過超FIT!

佢CHECK話倉有,問遲些取得唔得,最好唔好啦,最後佢又找到人拿來。
CHECK貨,好過佢放係度那張添,平靚正,即買!

問過婷地間運輸如果送埋要加50,1/3張椅的錢,算吧,決定自己拿。
只係佢竟然冇得拆開包好,仲唔諗住幫我包下,點抬呀?玩咩!

堅持要佢拿紙皮/報紙包包佢,加埋我地自己動手先包好拿走。

第五站:布吉CHECK廚櫃

乘的士去,3箱+車仔+長木椅+4個乘客+1司機
嘻,上到車=叻

等接應人,長椅即刻有用!                                  目光幾一致!    

阿姐帶我地去廠房,男士表現力的時候,嘻!

好細心傾同度,個人又真係好好耐性咁同佢地慢慢搞


我見度尺又真係好準確咁


完成品都好靚


第六站:東門拿窗簾同通

第七站:世界之窗站食大魚



燒蝦                                     炸雪糕                               炸香蕉


鐵板燒,好好味,食物也有特色,又有魚生刺身咁,但很累!

回來死左,有衝動唔番工,但當然冇。

1 則留言:

  1. 張長椅既代價真大啦, 辛苦了一整天
    好彩你地都搵到心水, 我都安樂晒  
    [版主回覆05/04/2010 13:02:00]辛苦就真係比想像中辛,但其實又好好玩,好似識多左好多野!

    回覆刪除