2012年1月19日 星期四

Kakato『卡格』高級寵物食品 – 貓咪健康分享會(上)

兩星期前,同素素做左樣極大的挑戰!我一條友帶佢出街!仲去好多貓貓的地方!


其實思前想後諗左好耐,話說BLOG友仔話我知有個咁的活動,本來諗好左如果浩浩得閒車我同我一齊就去,否則便不去了。但見朋友仔同妹妹話帶埋睇過相覺得好可愛的林小姐去,仲話可以約埋一齊CALL車,於是心郁郁下就做左呢個大決定!

今次是一間叫Kakato『卡格』的高級寵物食品舉辦的「貓咪健康分享會」,講明唔會SELL野,又有獸醫講貓貓護理等,我仲之前上網SEARCH過,呢隻牌子係專賣天然罐頭的,我正找緊邊隻罐頭俾貓貓們長食,佢又有罐頭送俾貓貓試食,所以特別想去。

趁素素下午訓到傻傻下,一手便把她放左入袋出門,落街上車,好快便到!
 

今次係在一間貓貓cafe內舉行,好多貓貓同主人已經到左,大會好細心,預備左d坐墊俾貓貓們。


可惜素素實在太驚,全程縮在我懷中,哈哈!平時有幾可見佢咁乖的呢!



跟住獸醫DR. Yip講下貓貓常見疾病,日常護理同埋飲食要注意的地方,好有用。

尤其清清呢D老貓要更注意,好似骨骼、腎、牙齒等好多時最易有問題,唉!突然想帶佢做個FULL BODY CHECK,但唔知邊處好呢?

醫生仲話食物好似人咁,最好梗係唔好咁多防腐劑、天然些會好D。

仲有BLOG友仔問醫生貓貓腸胃、洗耳仔等問題,醫生都好細心解釋呢。

然後又有獎遊戲環節,但我一條友抱住素素就冇玩了,突然體會到做人阿媽抱住BB出街的心情添!^.^


跟住便是交流時間,有小食招待,仲有貓糧架,哈。


我同BLOG友仔陳太相遇!( 素素係我背脊行緊!@@ )
不過佢兩隻寶貝雞比同菜頭冇來,緣慳一面添。

素素成場驚到死,尤其個咪一講野佢便縮埋,其餘時間就找地方躲,好似細個時咁在我身上四圍爬,我變左棵貓樹!

攝影師哥哥好不容易先影到佢正面!

謝謝BLOG友仔們的相( 陳太肥寶的刨冰機),否則我同素素都應該冇相,THX晒!:) 你們的相超精彩!素素的八厭活靈活現呢!



場內仲有好多靚貓!

呢位我朋友仔的靚貓!林小姐!冇錯,佢個名叫「林小姐」嘻!
( 我朋友仔HIHI的BLOG:有講林小姐同佢另一隻貓TIGER貓的 )

幾多哥哥姐姐圍住佢影相!可見佢受歡迎程度!

5個月的貓仔真係好可愛!仲全程好乖唔四圍走,留係自己帶來的墊上,超乖!

最後仲訓左添!果然係小貓!

仲有呢隻靚靚貓!HEA HEA

素素,你宜家出過去見過世面,知唔係得你一隻靚貓了未?唔好以為成日有人讚你就以為自己真係好靚,一山還有一山高,一貓還有好多貓靚呢!
 


仲有蛋蛋B,幾乖肯戴帽帽,幾有明星相!

又係小貓,完全唔怕係陌生地方訓覺,好可愛!

坐定定聽書!哈!

明顯我又係借佢主人肥寶的刨冰機的相啦!

仲有好大隻的BO BO

細佬

同埋坐隔離的MANGO!

見到咁多可愛貓貓真係好開心!我講我姐,素素我唔知!你地自己問佢開唔開啦!:P
因為要照顧素素,冇時間同晒其他貓貓同BLOG友傾計。

大合照


講番今日的主題!
呢隻罐罐,好有興趣,好似好正咁!送左唔少試食,回去同D貓貓試下再滙報。




8 則留言:

  1. 素素好令女!i love素素!
    [版主回覆01/24/2012 00:37:30]多謝晒!幾驚佢去完見到咁多靚貓唔開心!

    回覆刪除
  2. 素素算乖㗎啦!
    [版主回覆01/24/2012 00:38:21]你讚咋!佢係屋企好曳!最近偷瑤柱食!

    回覆刪除
  3. 見到多貓,好開心丫
    [版主回覆01/24/2012 00:38:37]係呀!有貓係度真係好開心架!但素素似乎唔係咁諗!

    回覆刪除
  4. 素素真係好靚呀
    [版主回覆01/24/2012 00:38:55]多謝姐姐讚賞!開心死!

    回覆刪除
  5. 果日見到咁多貓咪,真係好開心呀: ) 素素雖然細膽左少少,但也很靚女的啊^^ 龍年快到了!先學萬寧貓祝你健康笑咪咪: D
    [版主回覆01/24/2012 00:40:24]多謝晒!大家咁話,貓貓同主人健康最重要!再次唔該晒你的相!好羨慕蛋蛋B任你點舞都咁乖!:)

    回覆刪除
  6. wa...... all of the cats are so cute !!!!!! 素素好叻呀!而家見過世面,係世界女啦!
    [版主回覆01/25/2012 13:00:12]哈哈....世界女....我中意!!

    回覆刪除
  7. 素素好乖呀...我果2隻都未見過世面架, 希望有機會都帶佢地出山先 ~~
    祝神仙家一家大小龍精虎猛、身體健康 !!
    [版主回覆01/26/2012 15:50:39]多謝維維媽, 我都祝你們一家身體健康 !!心想事成!!

    回覆刪除
  8. 啲貓咪好搞笑! 矇豬之前原本都有得去比狗狗的party, 不過因為做了手術唯有放棄.
    [版主回覆01/26/2012 15:51:03]噢, 唔緊要, 最緊要健康, 玩幾時都有機會的...

    回覆刪除