2009年6月7日 星期日

來睇樓+去睇樓──海典軒(3)

好忙的一天

早上先去海典睇樓,2座32樓G
同尋晚一樣係望河景同遠山景,但偏左一座......最重要
係珠玉在前.......夠膽開個價咁高添........195......唉........完全唔想講價添
啦.........195.........昨晚186我們都唔買.........咪玩啦

乜心機都冇..........走.........又俾美聯個jacky截住左.........入去吹兩咀..........又係做乜尋晚唔買呀,結果186.8成交.........就係差少少咋.........洗你講.........



同浩浩傾番昨晚呢件事,我地都覺得真係可惜.........其實如果俾我地諗多晚,我地應該買左的了,但現在只可嘆人地快左囉.........雖然個
巿應該真係會再跌少少添,而家冇壞的..........只係真係都幾中意而又係我們budget內,所以唔開心...........浩浩話佢唔中意果條友用d咁的手法造到個勢好趕好逼,然後逼各人快打快成交.........我都覺得咁的情況下寧願錯失都唔好失左冷靜買完後悔囉



算吧.......慢慢來囉........唔趕的





回巿中心,有人來睇樓............本來又話趕唔到唔來的,點知佢地又約到另外2批人.......係咪真係咁hit呀........



睇完20分鐘左右即走

乘車出灣仔,整理一下呢個星期睇樓結果



共10間 (包埋晚上睇呢間)

1座 --- 4間..........但來來去去得2個方向

2座 --- 6間..........8個方向都睇左5個方向



我們暫時都比較中意第1座

再看看吧




BOOK完酒席,乘961回屯門,係海典落車又睇樓!


美聯又來,又同時約幾伙睇樓,相同的招數到底用得幾多次呢?



呢個單位係1座35樓F室,側側地望到少少海,同遠樓景,但望到另一座海典軒,裝修都唔錯,廳同房都有地台,但既然昨天都冇買,呢個唔係心水都唔想買住囉



但呢個單位證明左原來我中意地台加高連窗台變床都唔會好逼,就咁決定啦,第時我都咁整








回來又有幾堆人來睇樓, 呢幾日讚賞聲不絕, 好搞笑的!



「咦,你地間屋好新喎,剛裝修?」「都7年了」全部人呆左...我係咪唔應該咁直接呢

「好乾淨喎,係咪因為養貓呢?」唔係.....係因為你黎呀.....

「咦,打排球架,可能係我師兄喎!」呢位阿姐快40,浩浩...師兄?

同埋最多人睇的係

1) 阿清

2) 我幅相牆.....不停睇,仲睇埋浩浩UI添



有個阿姐帶埋尺來度位,又話放唔到佢部洗衣機,又話可以放呢邊,講到好似買硬咁,但如果真係買樓,唔係因為個位放到雪櫃洗衣機便決定買唔買吧?!



唉,D人走晒的時候,有些失落,浩浩話睇得出我唔捨得喎,咁的情況,係人都估到好快賣得出啦,衰人,又唔開高D,等冇人買到仲好嘛。



沒有留言:

張貼留言