2009年6月1日 星期一

計圍數

那天同藹華sharon食飯,講起book酒席,都覺得係應該先有大概圍數的預算先好選邊間擺的,於是的起心肝數下有幾多人係想請同要請的。


其實我都只係數到我自己的舊同學、舊同事咁,而家的同事反而唔知點算,因為有好多鬼,咁請佢又驚佢地悶,但英文老師都有中國人的喎,咁又請唔請呢?老細又請唔請呢?姐姐又請唔請呢?諗起都煩。


跟住我的親戚冇乜,但大概估到爸媽應該會請的好朋友咁,寫寫下寫唔到,看來都係要問佢地先得。


仲有浩浩那邊,媽媽親戚那邊都估到下,但爸爸淨係知有姑媽一家,其餘的看來要問姑媽先知,仲有些浩浩爸爸的好朋友因為佢唔係度應該會減左好多,但好熟的街坊呢?都唔請唔係咁好咁喎.....咁每年新年仲會一起聚餐的師父師母應該唔可以唔請吧,但那兒又有幾圍的喎,不過浩浩估佢地未必會黎齊,預少少囉。


 


跟住問爸媽到底我地家有幾多人要請的呢?


佢地不斷話冇,我們冇乜親戚,得舅父同姨丈,我問要確定人數去訂酒席,數出來啦,跟住佢地數我MARK,佢地唔記得我又提下要唔要請呢D咁,結果數到9席出來!佢地都嚇左一跳,不竟爸爸已經決定唔請好多朋友的了,原因仲搞笑,因為同浩浩職業相沖喎,哦....呆左囉。其實係因為有3圍係預教會朋友,但教會朋友到底來唔來的呢?


 


於是現在大概預算如下:


女家親戚:9圍


男家親戚:5圍


鈴朋友同事:5圍


浩同事朋友:5圍


3C:2圍


咁即大概26圍左右,但可能會少,咁找場地時大概要找20以上的場吧,都好,至少心裏有個數。


沒有留言:

張貼留言