2009年6月12日 星期五

放盤俾人睇樓 + 好快賣左

停課放假
俾人上來睇樓

12點有人來

呢2個阿太都幾有趣


「都幾開揚光猛喎」「7年都算新淨」之類......都好正常的

但跟住便問d令我呆左的問題


「呢度原來就係呢度!我係度搭過車.....」鬼有人想知你係邊搭過車咩!

「你地的結婚相係邊處影架?」..........台灣......「都估到的喇,唔似香港的。」

「你個裝修屋企人幫你地做,可唔可以介紹俾我?」

「你係邊間大學畢業架?我見你有畢業相!」.......教育學院......「我個仔都有畢業相」.....我都有.......幼稚園已經有..........

「咦,你地可以拿宿舍喎,做咩唔住宿舍呢?」關你叉事

「我中意呢隻貓多d,灰色好靚!長毛我唔中意!」使鬼你中意咩!

「呢套公仔我都有呀!」

「乜原來呢d通可以放咁重的野架?」

「呢個乜黎架?」....晾衫的......「我仲以為係蚊帳添...」

一個係房叫另一個:「喂!你做咩唔入來睇呀?」另一個大大聲若無其事地答:「我睇緊相呀!」

都唔知佢地查家宅睇相定睇樓的



都ok的

又係想買來放租囉

我都想

唉....

下午去睇醫生
點知番緊屋企時,浩浩打來話有人會上來再番睇樓,好可能會賣的了,吓,真係賣,點算,冇晒心機。


到佢回來時,佢打來話會帶埋個人來簽約的了,忍唔住哭起上來。


不久佢真係帶住班人上來,2個經紀3個中年女人,一個買家英國回來的,2個陪的親戚,佢不停咁讚間屋我就越唔捨得,正常咁同佢地傾計講下間屋的野咁,有種人死左係喪禮上大家講番佢生前事情的感覺,跟住經紀又好似抄家咁數我地有乜會留俾佢地,心好痛喎。


忍唔住同講我好唔捨得,佢地竟然勸我更好的在前面,唉,點解會變成咁的情況的?



由現在開始我要努力儲錢,我要買番呢間屋!


晚飯回家吃金枕頭,安慰番自己。

晚飯後同浩浩行去翠寧那邊睇有冇中原地產,找多間地產睇會唔會多d盤,不竟層樓賣左,8月尾便要交樓,到
時便冇家可歸的了,雖然佢地話都應該可以租番俾我地住住先,但始終都係要找的,無家可歸了,呢幾年太多的野都係呢處發生,點捨得放手,不懂說再見的人實在
係....唔識講了,幸好浩浩話佢都唔捨得,但有佢同我一起嘛,清清,我地要搬家了,佢要離開佢出生的地方仲唔捨得啦。



下次同個下任業主講如果賣記得通知我,但浩浩話佢應該只係諗住放租,唔會賣的了,講下都好丫


好快佢地便無家可歸的了!



沒有留言:

張貼留言