2009年6月27日 星期六

睇樓──海典軒(4)

最近個樓巿係咁升,D話佢會跌的人都轉口話未來呢年都唔似會的了,於是更多人買賣,去到海嘯前的價了,冇平樓成交也少番,可是海典一樣冇人放。

加上我們又有要求,於是斷斷續續只有極少量盤看。

今日又睇


早上10點去,祥益,未睇過的方向。

1座30H室,617呎,高層,的確好開揚,望泳池好靚添!


不過向西,正西!超曬, 曬到牆上的牆紙都變晒色,搬入去實熱死浩浩, 到佢番番SHIFT,早上訓覺開極冷氣都唔涼時,唔叫晒救命至奇,而且個間隔唔太實用。

作罷。







本來11點又約左美聯睇的,但都估到又係同一單位,果然,今次係JACKY隔離位的PHOEBE招呼,同佢講只係中意某些座向的,佢找找下話有個開價都貴的,開222,我地話都想睇下,望下係咪咁好的好,於是約,但約唔到。


晚上同敏、方政食緊飯,美聯經紀打來,又約到今早講那間喎,於是一起去睇。



上到去,1座37樓C單位,向西南,個景望番屯門碼頭,超靚!



裝修仲新,拍得住上次差d買左那個F單位,睇完勁中意啦!


今次兩個AGENT一起上來俾壓力我們,拉入房又傾一輪又係好野唔好走寶之類,跟住又拉業主入去傾,出來又話佢地想反價之類,但佢地幫我地鬧左佢地一輪云云。


講到如果今晚決定可以HOLD番222個價,超,一成都唔信佢地!




呢對夫妻一看便知是好的基督徒,屋企好多基督教書,佈置都係金句等等,基督徒點會咁反口丫,但又冇理由直接同佢地講價,唯有任呢兩個經紀吹。

點都要諗諗的啦,又懶要同家人商量囉,佢叫我地開個價講下,我同浩浩計左計

佢個價成33XX呎,我地覺得最多係3200呎,於是開208,當然唔會得啦。

我們都係但求走先再打算



回去我同浩浩計左很久

每個月要供幾多,仲有幾多雜費要俾,最近成交,各銀行估價等等

都覺得3300呎成交係屯門來說都係貴,呢個單位咁開價,215萬應該叫到,但都唔算平

恒生銀行估223萬,中銀估212萬,仲有間唔知乜估價行估209萬,EALIE後來幫我地CHECK話估220,都應該到價的,但呢個時候買又好似唔係好抵......但自住又好似唔係好緊要,供到咪得......唔買又驚第時買唔番........買又驚貴好多第時後悔.....但遲些又或者仲會
升....但都可能係跌.......3300係屯門係貴,不過佢又新的........同座同方向的單位好少賣出,冇乜參考價........



總之買又煩,唔買又唔捨得囉



最後決定



都係訓左先算

訓醒個人會清醒D

再見步行步吧





約左敏敏同表姐明早見

敏醒起佢表姊有間樓空左

可以借出俾浩浩住

問左一輪真係得,平過租酒店好多,約左明天睇樓添



追加28/6/2009

同 ealie同阿濤飲茶,佢地都話層樓貴,而且over200萬的樓厘印會貴好多,
唔太贊成宜家買樓。



整天思前想後,最後都拒絕左個經紀先


但有些唔捨得

真係好中意

但又真係冇理由係最高價的時候買樓的

算吧

唯有安慰自己

是我們的話總會是我們的

天父永遠會安排最好的給我們的




沒有留言:

張貼留言