2009年6月6日 星期六

訂酒席

55屆婚紗展


最後一天終於就到大家都得閒,都好的,婚紗展最後一天通常多D優惠的。


話說早上睇完樓後,浩浩12點幾係會展隔離的體育館有比賽,練習加比賽都玩到2點幾,佢仲講下MC6時的事比我知,又幾難忘同有趣的,我會咁講因為我唔係現場囉,但要訓街冇屋企番仲成日食蕉的佢應該唔同意我呢個形容囉。


跟住過去展場


同幾年前我們去過的一次一樣,人山人海囉,什麼金融海嘯、經濟不境等都不適用。


本來諗住慢慢行一轉拿下宣傳,然後先去訂酒席的,但實在太多人,於是索勝直接找彩福的BOOTH去。對,睇左咁多間酒樓後,無論價錢、地點、場地等都係佢比較合心水,又上網睇左D人可以有D咩優惠咁,我地又去睇下可以爭取到乜優惠。


去到有個姐姐介紹我地坐,問我地心水係邊個場地同日子,我地話利舞台,但日子就未定,佢拿本簿俾我們看,10年9月至12月的六日都全滿,除左重陽節外,仲有網友原先話讓俾我的重陽節翌日星期日,雖然我們都冇乜所謂,但重陽節又未免太過份了吧,無謂俾長輩話丫,同埋星期六會比較好D,夜左第二天都可以唔使番工住。


我其實想遲多少少,11年會多些時間慢慢準備,但佢11年的菜單要再加多每圍400,我又覺得唔抵,明明食一樣的野做咩要俾佢食喎!


跟住諗不如就學校假期,我又唔使請假,浩浩話佢都唔怕熱,咁都好,一係聖誕一係暑假。但想到要就教會行禮,都係要星期六日假期人地先得閒來的,最後見有12月24日平安夜( 紅日,但唔係星期六日)或者7月8月暑假。


一來擔心平安夜人地唔得閒來飲,二來擔心咁的大日子教會有活動找不到禮堂,於是都係決定暑假。而暑假普遍由7月中開始,7月放2個星期,8月放1星期左右,又想預些時間俾我們自己放假預備下先,之後又可能可以去一去旅行咁,於是選左7月最後一個星期六,7月31日,就咁決定左。


其實那天係個朋友莊靜茹的生日,但冇法,如果早一個星期同遲一個星期都可能太趕,於是就咁決定!


 


其實諗日子的同一時間,我地都發揮我們講價的能力,其實都唔係點講的,我覺得都合理的等價交換而已,例如有些我們唔需要佢送的,咪同佢換另一些我們想要優惠咁,無法啦,呢筆數實在係最大的數,佢的上落係最大的開支囉,一圍差少少咁多圍係差好多的了。


起初個姐姐仔不停要將我們的要求轉達再回覆,回來答的佢自己都有些唔好意思講,跟住我們話不如找個話得事的來講吧,換左個都幾快人快語的小姐,都好的,總之因為呢個淡季的日子我們爭取到唔少的優惠,都算滿意而回。


 


呢個場暫時有我想要的靚靚場地,也有浩浩想要的好味菜式 ( 有可口可樂的 )。


 


我同浩浩的大日子!


2010年7月31日


銅鑼灣彩福皇宴


仲有唔夠一年咋,好快添!



不過因為佢有個什麼加1蚊升級菜式的優惠,用一次呢個優惠便要即場買一打壽包,而我們因為爭取到2款佢做的呢個優惠都加,所以合共要買2打壽包!


2打=24個壽包!


望住24個壽包,竟直係超幸福啦!



 


離開呢個展檔時,竟然撞到雪怡同ALAN,呵,世界真細小!


佢早我地一個月咋,又係彩福,不過係始創那間,真好,到時可以有商有量!


 


 


彩福送左都幾多COUPON,當然有些係唔會用的,但有兩個真係幾抵,一個COUPLE公司自己造的城堡動畫,用自己的相製的,都幾有趣!尤其我們影左相,整左先無妨。


另一個係張專業製作的易拉架,都好呀!


浩浩唔舒服,我們都冇乜點行添,去左AMAZING GRACE睇GRACE的相,係咪真係咁好,UM....我又覺得一般姐,算罷。


仲有張法國婚紗的COUPON,心思思想影多輯架,但上網再看看先,反正不久後又有婚紗展的了。


 


回去又睇樓,晚上我地去左樓下的「好日子」食飯,對!今日應該係我們的好日子!


諗起都開心!



2 則留言:

  1. GRACE..我諗佢係好在識搞氣氛, 同埋影相安排個d arrange得好好...相...都係不過不失而已...
    [版主回覆06/14/2009 15:12:00]你知我對相要求都幾高
    好唔好口才等我反而覺得其次
    所以冇join到
    仲找緊攝影呢, 找埋呢樣同化妝便安心很多了
     
    咁長你都睇晒, 叻喎
    食唔食壽包呀

    回覆刪除
  2. 對於相呢,你既要求應該係最高,反正你地既日子不是旺季,就慢慢選囉,一定搵到個啱你心意的...
    你D壽包,我地借花敬佛送左俾舅父...貝貝望住D壽包望到定晒型...
    [版主回覆06/14/2009 17:40:00]大把人要求高過我, 但呢樣野係唯一一樣會永久保存的, 係真係要認真選
    估唔到壽包會變左貝貝的美點

    回覆刪除