2009年7月6日 星期一

睇樓──海典軒(5)

買菜諗住同婷、榮食飯時
祥益經紀money打來

話上次佢幫我地找的客肯賣樓了
( 佢話知我地中意那方向的樓,因為冇盤放,於是佢幫我地入信去人地信箱,問會否賣,雖然佢都係做生意,但覺得佢真係幾有心,至少唔係隔離地產舖那種搏成交的類型,合我們心水多些 )


叫我地宜家上去睇

於是我地番上去放低乘的士去睇

649向南,即上次好中意那個37樓的中層版

19樓

裝修仲新但一般啦

總覺得佢唔夠高

或許上次那個太靚先入為主了

同埋佢開215太貴了



同浩浩係海典下面等埋婷同榮一起乘的士回家

一路等一路傾下計

好美的月光

唔知我地買唔買到樓呢

供多少少好唔好呢



沒有留言:

張貼留言