2009年7月26日 星期日

睇結婚戒指──六福

昨天食完飯行過樓下商場,好隨意咁停左係六福門口睇下,姐姐叫我們入去看看,於是又入左去睇,第一次睇結婚戒指添。


因為我們都中意簡單款,於是哥哥就俾左最普通乜都冇的光身款我們試,即係很久前我中意的 TIFFANY & Co. 款,但戴左上去又好似太plain了,果然係要試上手才知合唔合適的。


浩浩戴17號,我太細冇size,都冇諗住買,冇所謂,都係要再看看的。


純鉑金,今日價13000,加埋手工,我同浩浩一對都係3千幾,真係好抵喎。
點解仲會有人買K金的呢?


不過呢對戴上手好薄,同埋哥哥話乜戒指戴得耐都會花,磨砂款花得仲快,光身面可能仲好少少,除非整對鋼的戒指啦(.........咪玩啦!.....懶好笑........),做定心理準備都好的。

嘻,第一次試結婚戒指,雖然好鬼求其,都冇諗住買住,仲著短褲crocs,但都幾sweet。
不過可以想像到將來我同浩浩實會因為買戒指而吵囉。

反而佢的金器龍鳳鐲等好靚又多款,幾好。

4 則留言:

  1. 我都覺得買戒指唔容易...
    睇得啱,戴上手又要好睇,仲要係兩個人喎~~
    慢慢揀喇~~~

    回覆刪除
  2. 愛海闊天空‧自由翱翔2009年7月27日 上午9:27

    真係好難架, 通常男仔戴咗上手會怪怪的, 我都看咗好多間, 但都未啱心水, 啱就太貴, 不過, 仲有好多時間, 慢慢揀啦, 但要留少少時間俾間公司, 好多時都要預訂, 因為size 唔啱呢. 

    回覆刪除
  3. 回你地買左乜戒指呢?有冇相看看?

    回覆刪除
  4. heehee....龍鳳鐲真係好靚呀!

    回覆刪除