2009年7月9日 星期四

決定買+簽臨時買賣合約

1730開完會回位,竟然收到浩浩9個miss call喎,打番俾佢。

原來佢話個agent真係由220講到200萬喎,於是浩浩約左阿濤ealie過來一起看看,於是我都走,乘的士落灣仔轉村巴,最快速度645回到屯門。


個心有些亂,昨天我們傾過計過數,其實個
方向我地都滿意,個價都唔會蝕,但我自己始終中意37樓多些,尤其計過只係每個月供多幾百之嘛,宜家買左都唔會再換的啦,買得咁貴樓都唔差左吧,但20萬又好似好多,都要儲好耐,同埋可以做多層樓的首期了............


唉,睇埋佢地意見先算吧



業主要食飯,約左1945上去,我地係吉之島睇左陣bb野先去。



第二次睇,覺得都中意的,尤其向南,真係好涼好舒服,今日咁熱出到露台都好好風,2房2廳都仲好新淨四正,廚房都大。


出來問money拿左最近成交便去食飯先,大家都餓。


去左好日子食飯,估唔到ealie同阿濤都覺得好好喎,仲話呢個層數好過高層,佢地之前都係咁,差8萬都唔買52樓而買7樓!佢話我地現在呢2間差咁遠更加唔好買高而貴,將來放租或放出去回報都多好多,10%都唔少咁話。

佢地講都有道理的,同埋佢地都認同算抵買,有升值潛力。

而各銀行的估價都ok,保守的中銀都高少少,209,阿濤話都覺得有少少比巿價平,ealie話入去屋苑至間屋都覺得舒服,反正
自住,買得過!


於是覆個agent,約簽約。





佢地回家。


我地自己上去,都成11點了,但快些搞掂免日後煩,因為咁橋下來時撞到隔離的jacky係電梯,money話佢知我地選樓要求,又見我地係邊層出,都估到下的了,而且佢都識業主,免佢做唔到生意係背後搞鬼,都係的,反正都決定買,便快趣搞埋啦!


得番2個老人家係度,簽左勁多名,搞左很久先走,走時都已差不多1點了!

很奇怪,我同浩浩都有越看越中意的感覺,不竟快做業主住新樓,開心的。


簽約仲要決定埋要唔要佢地的傢俬咁,即要諗埋裝修,坦白講我唔中意要人地的野的,我有潔癖,但佢的傢俬又真係keep得ok新的,掉左又好似有些浪費,於是要左少少基本野,即燈、窗簾、層架、鞋櫃、地櫃、衣櫃同床,要住先囉,要掉隨時都ok,而佢細房同廳所有都請佢拆走。


本來有少少覺得2個老人家慘,賣左層新樓住番居屋,個仔同個女又自己買樓住,但聽聽下先知佢地係買樓賺慣錢的人,之前買過碧堤添,呢處都賺成80萬,一d都唔慘呀,我太多心了。


但至少知間屋乾乾淨淨,住的人都四四正正。

因為佢地要等個仔聚康那邊裝修好,搬出翠寧,再裝修翠寧搬入,先可搬出呢度,於是要11月中先肯交樓,咁長成交,冇法,同埋有風險,阿濤話一樓巿狂升,佢隨時俾雙倍訂反口,我只係擔心樓巿跌估唔足價做按揭有問題姐,但浩浩只係擔心有排都未有樓住,唉,都係煩。


太累,同埋太久先有樓收,未識開心添。




沒有留言:

張貼留言