2009年7月18日 星期六

租樓暫住

本來諗住我搬番屋企住住先,浩浩自己去租汀蘭居住,樓都睇好晒。

但阿清唔可以住酒店,驚走貓!

又唔捨得佢同浩浩分開,於是.....咁橋敏敏表姐那兒又可以租俾我地,於是租了下來。

感謝她倆的幫忙,唔使我地流落街頭,哈,不竟價錢差幾倍呀。


爸媽都讚成住住先,我地好多擔心,但佢地好積極幫忙,一下子好似好多野都變得簡單,有點回到童年時的感覺。

又咁係的,有乜唔可以丫,人好難番轉頭,但能過得簡單是種福份,過得太好有時叫我地忘了很多、錯失很多。

有困難時有家人支持的感覺實在太好了。


爸爸慷慨地把廳的風扇借給我們,解決廳不能裝冷氣、空氣不夠流通的問題,而浩浩又係一個冷氣人。(當然家中還有另一把風扇)


爸爸同媽媽又很努力幫我們把所有野裏裏外外都清洗一遍,有感動但也很內疚。雖然見到佢地係開心又願意的。

謝謝!


沒有留言:

張貼留言