2010年7月20日 星期二

生命小思

暑假剛開始左四日,撞正浩浩三十大壽,佢又放星期六日一三日,去唔到旅行,同埋佢話生日願望係可以留係屋企!( ^. ^ " !) ,所以只係同佢周圍去同屋企人、朋友等食飯慶祝,都好開心。


但係呢短短幾日內,發生左幾件事,令我反思左好多野,到現在仍未能好好理出一些道理,但好想講出來舒發下!



1) 朋友家人抑鬱自殺

2) 浩浩同事留言自殺,我們結果半夜駕車出去找她

3) 一個社工朋友在facebook多次話媽媽、弟弟唔明白她,沒有溝通

4) 同事丈夫突然離世,留下同事同三個仲讀緊書的仔女,第一次出席一個未見過面的人的喪禮



以上幾件事,我其實乜都幫唔到手,連安慰都無從入手,要知道人要鑽牛角尖時其實冇人幫到佢,同埋上述事情出手的人已不少,我隔左幾重的人行埋一邊吧;而最後一個則講乜都冇用,佢需要的唔係安慰,係老公番生 / 安靜。


冇野做到,但個心唔好受。


生命到底係乜,點解有人可以咁輕視,有人卻想要多留一刻也不可以,有人見住家人可以打從心底地怨這怨那,你們可知有人想再聽多親人講多一句都冇機會。


我沒參加浩浩積極參與的水草力量社工活動,他們很奇怪,我想我終於清楚明白了原因。
對於一些我根本不理解不認同行事方式的人;即使我知佢地控制唔到自己、未夠成熟去了解很多事、確實需要一些人係身邊提供協助去成長;但我果刻第一時間,只係想鬧佢地,甚至刮佢兩巴刮醒佢地!
唔該看看周圍,比你慘比你更有需要的人,他們都沒有放棄過自己同身邊的人,佢地好努力為生命而努力,但不可得,你們得到卻不懂珍惜的人,有什麼資格去怨天尤人、傷害自己傷害家人?!
別人對你不好,全世界冇人對你好,又如何?你還有很多!你看不到而已。
一個沒有耐性的人,輔導不了人也別害人,鬧他們講道理大概只會令人更討厭更反叛罷。


看著這些事情,的確很累人。

從來我都只是想多看兩眼貓貓,摸摸牠們,跟我喜歡的人多一起一些,做我喜歡的事、想做的事,太多太多的人事物過去了不可追,但把握現在是我可以做的,我會盡力去做,只係唔想他日後悔。


我可以做的還有為他們禱告,在這些人不可改變,又無能為力的事上,更顯得人的軟弱,大概只有天父有能力去改變,願主看顧他們,讓他們找到人生的意義。


我諗的未必完全,也很偏頗,但只想發洩一下罷了。

沒有留言:

張貼留言