2010年7月1日 星期四

不鏽鋼鑊保養

話說之前買左隻靚鑊,諗住鑊都差唔遠,冇特別留意,SALES講乜都唔太在意。

淨係記得佢話手抦唔熱係假的!

於是第一次開齋炒烏東,有人便煮焦了!



第二次蒸野唔記得睇火乾左水!

當然跟住便好好多,煎扒、炒菜等等乜事都冇,總算摸熟售鑊的特性。

不過久而久之,又發現佢的內裏表面有層白白地色的野,同埋一些彩虹咁色的油污,洗極都洗唔去,梗唔開心啦!

又唔想用野死擦,不竟整花的話仲痛,同埋我覺得會有方法的。


連我支 3M 不鏽鋼噴霧泡都去唔晒!轉頭又番來!


有日係SOGO行街,佢專門店唔覺有去污劑,反而對面間FISSLER又係賣不鏽鋼鍋具的,同個阿姐講情況,佢介紹我呢支野,包洗到咁話喎,又信下佢,$ 98 。



今早起身又即管試試,估唔到好WORK,好少用百潔布輕輕洗,便洗得好似新一樣!
勁!



但唔想再有,於是好乖咁找番說明書看,又上網睇,終找到原因。

白色係水同食物中的澱粉質在加熱時附上的,可用醋同檸檬片擦拭,清水沖洗去除。
而彩虹色的是食鹽同食物的礦物質過度加熱而成,要用專用清洗劑清洗。


說明書話孖人有專用清洗劑,再看看買唔買吧,因為呢支似乎都好好用。




另外,總結左些不鏽鋼鑊的使用要點:

1 )  盡量冷鑊下油

2 )  盡量都用細至中火便夠,傳熱好,冇需要開大大火,忌乾燒!

3 )  等鑊同油都燒到好熱,有油紋 / 出白煙,先放食物

4 )  要煎既野,特別係魚,一定要好乾身,最好唔好落生粉醃

5 )  野一落鑊後,就係關鍵時間:一定要:
     (a) 控制火力,先較細火,再慢慢按情況較大和調節。一定唔可以唔較火,否則一定燒焦同黐底。
     (b) 千祈唔好心急去鏟佢,尤其是魚,一定唔可以即刻鏟,否則一定甩皮同黐底。
     (c) 初時會發覺的野黐住隻鑊,此時千祈唔好心急要鏟郁佢。只要較細個火,將隻鑊向左右前後傾側,令油能燒勻d 野既每一個部分。
     (d) 再較大或較細個火,慢慢由得佢煎,唔好心急鏟佢,只要個火唔太大,係唔會燒焦的。
     (e) 煎佢五分鐘以上,試下輕輕用隻鏟鏟下佢,逐d逐d將佢鏟離鑊底,有時唔駛鏟,佢都會自動離鑊架。
     (f) 反轉面照做。

6 )  避免用鋼絲擦擦


7 )  總之,用不銹鋼鑊係唔急得架,要考耐性、細心同毅力



要努力好好用佢先得。


4 則留言:

  1. 今朝係公司得閒用d時間睇你舊網誌,你好有心機去解釋
    覺得你你煮野好叻
    又想問問你平時煮完餸洗鑊係用百潔布,唔係海棉果邊,而係用綠色面果邊洗得唔得?
    [版主回覆12/31/2010 13:09:00]我煮野食唔算好叻,不過好中意煮而已,同埋錯得多的經驗罷。 平時洗鑊我通常用海錦果邊洗先,難洗便用綠色果邊,不鏽鋼鑊係可以用的。 都試過燒焦用鋼絲刷,不過真係會花的,唔到最後都最好唔好用。 推薦你試下微力達的防刮海錦,好好用,又唔傷鑊。 http://c9web.com/product/product_s_priceweb.php?rid=z66E92BTVG2tN5j0yGp03qPUjsYENhq3jrZjgy43S1jdAva03v

    回覆刪除
  2. Hi~多謝你既分享呀! 請問你會唔會落洗潔精洗 鑊架?同埋用 不銹鋼鑊鏟,其實有冇問題呢?會唔會好易整花個 鑊? Thanks!!
    [版主回覆04/16/2011 11:45:00]唔好客氣,我平時都係主要用洗潔精洗架咋!久唔久先加少少專用去下d漬。 不鏽鋼好硬,好難花,鑊鏟唔會點影響,否則專門店都唔會建議用,同埋即使花左都係不鏽鋼,唔會好似塗層的鑊咁有影響,冇所謂。 我有時會用鋼絲擦洗添,當然唔係時時都咁。 你諗住買?

    回覆刪除
  3. 請問呢支清潔濟, 你係點用的? 因為我跟你買左呢個牌子, 但PROMOTER話藍色個支先係清洗裏面, 而你圖個隻白色裝係清洗外面, 所以我跟PROMOTER介紹, 買左藍色裝

    但番到屋企洗完, 唔似得你可以變到新既一樣, 唔知係咪我用錯方法呢? 我個方法係先用個鑊燒一煲水, 水滾後到左D水, 抺乾, 就倒一蚊份量既清潔濟落去, 用布抺!
    [版主回覆02/07/2012 11:07:18]白色果支佢係話專洗不鏽鋼,孖人內外層同物料一樣係不鏽鋼,所以應該冇所謂。我通常用洗潔精洗完,見佢有些彩虹污積、或白色痕咁先用,倒少少,用少少濕海綿擦下,沖水便乾淨晒。反而未用過藍色,會不會係唔同的呢?

    回覆刪除