2010年7月3日 星期六

城浸音樂佈道會──王祖藍講見證

很少係度講信仰
跟朋友也少....
因為怕自己講得唔好,會令人有反面效果添
(以前係教會學校做,有同事話一定唔會信,因為見到信的人做的野,比不信的人更壞,呢個神好極有限.... )
聽左心裏很難受,也覺得很可惜


我做得最多的只是,不隱瞞自己信,同時只懂告訴人呢個信仰好好,但點好,對唔住,我唔敢講,怕太hard sell

如果你有幸已經聽過我講有關的事或邀請你出席某些活動,恭喜你,你是我敢於冒著被嫌惡嫌棄,仍肯扯破臉皮要去說 / 做,你能想像你對我有幾重要嗎?





今天教會有音樂佈道會,其實冇諗住去,但媽媽同妹妹極想去,同埋講見證的是王祖藍,一個我好欣賞的藝人,所以最後都係去左

不過回來仍覺得好彩去左,真的好精彩!


精彩之處唔係王祖藍的搞笑 / 講野技巧有幾吸引人,當然佢真係好入屋,好易吸引人聽佢講下去。

其實佢的故事很多年前,我還未知誰是王祖藍時,我已聽佢係教會講過,但原來只要是真實的故事,那刻的感動,平平淡淡的說出來,已經很能牽動人心。


基督徒相信天父,但天父從未像其他信仰一樣,承諾會讓信佢的人一帆風順,也沒有說過令你病痛苦難少一分一毫,但為什麼仍有咁多人願意去信,而且信左後會咁開心咁喜樂?仲咁想其他人也信?
你會覺得是因為這些人太無知 / 天真 / 迷信?
被騙後也來騙人一起笨?


希望將來有一天,大家都有機會和耐心去多探討一下,了解更多才作信與不信的決定


今天我也學會了另一樣事,希望將來我也能做得更好!

*************************************
敬畏耶和華,是智慧的開端。
認識至聖者,便是聰明。
                                                 箴言第9章10節


沒有留言:

張貼留言