2010年7月29日 星期四

酒席改期 + 惡夢

今早發左個夢,唔知算唔算惡夢,但一定唔係開心囉。
******************************************************
話說結唔成婚,早幾日再上彩福傾左改期的事,當然附加左張借回來的證明文件。

但來年成本高、巿道好,於是要加價。
其實有幾個paln的。
PLAN A:明年8月前擺番,可用番原本菜單,唔使加錢。
PLAN B:9-12月,用新菜單,再加一,仲有min charge。
PLAN C:2012年,再加多6%

係我角度梗係越遲越好,可以擺得成的機會都大少少丫,不過PLAN C又未免太誇張,而PLAN A基本上只會重覆今年的情況,所以選左PLAN B,係貴左好多架,但如果真係結得成婚,錢已經唔係一個問題,多多都值得慶祝!

而浩浩又話有的星期六日裏,都幾中意12月31日,於是就選左2011年的最後1日除夕夜。


點計都好好,以加最少價換最多時間!


不過又有個限期,唔多唔少有些壓力;而且也叫自己做定心理準備,好有可能最後都係會好似今次咁,所以唔好放咁大期望。


其實一早諗住蝕左D訂便算,但佢俾改期咪即管改住先,搏下用得着咁解。( 鬼叫佢又唔俾轉名、買賣咩。)
*******************************************************

回程時我問浩浩,有冇覺得有些失落,尤其離原本大喜日子越來越近時,佢只係話:「冇喎,與其結得唔開心的,咁就唔好結住囉。」

我都唔識講究竟係乜心情,總之係有少少失落囉。

*******************************************************

跟住就到今早個夢了。


夢裏面,一早就到左結婚的日子,但我乜都冇準備到,兄弟姊妹到齊,但化妝師冇、頭飾冇、攝影師冇,花球等等乜都冇,心急但冇用,問自己點解咁唔小心架,冇好似搞活動咁諗清楚流程的嗎?

無辦法之下,唯有翻箱倒櫃的找晒可用的野出來頂住先,頭飾頸鏈飾物、假花花球、化妝品等等,仲隨手找左個朋友仔影相,至多醜樣D,閃晒閃光燈又黃咁囉。

浩浩話佢找左ADY來化妝,唔多想但冇法。

跟住3C的朋友仔黎晒,我話我地未結婚住喎,佢地話唔得,咁點喎,浩浩話咁註冊先囉,咁有咩分別喎,唔得的嘛!

最重要係我都冇BOOK註冊處,浩浩話咁唯有擺住一部份酒應付左呢班人先,其餘到真係結婚先再算。

點得架!但我又諗唔到辦法喎!

跟住就醒左!

唉!

一個一塌胡塗的婚禮,跟現實一樣!

*********************************************************
原本的日子取消左,變番散座
改完酒席,去食峰壽司安慰下大家!


*********************************************************


本來諗住結唔成婚,去北海道玩下開心下,有人又話放唔到假!

退而求其次,諗住去澳門,都話唔得!好唔開心!

呢個TIMER我會DEL左佢的了!

***********************************************

重新執過晒個BLOG的分類,過埋呢2日,我要好好再上路。

原本呢個BLOG係想寫下結婚的各樣事情,宜家變左家居BLOG,也算是有趣吧!

沒有留言:

張貼留言