2009年12月6日 星期日

搬屋

呢輪忙到傻左
為間屋走來走去....
終於搬左了
要謝謝朋友們的幫忙同支持

有借床墊俾我地的朋友、有幫忙清潔的朋友、有幫手搬野的朋友
謝謝

今早清晨0730我地便係田景出發,搬去海典軒,冇時間好似上次咁pack好晒入箱,於是好散咁好多雜物!

0900塞到一屋都係,成個露台都係雜物!經典!


早茶後,朋友仔幫手搬個雪櫃去我家,人力 + 板車 搬動,成功左!
仲有兩個篋睡單枕袋,俾媽媽揀卒,我真係太中意買呢d野!

之後去買廚櫃的螺絲,但買唔到......


然後便開始大清潔同歸位行動,預計要進行至少一星期。

由於睡房的衣櫃計劃有阻礙,停工ing......由廚房開始!

因為中意整野食,有1/4物品都係廚具,但新廚房原裝d櫃唔大,又有洗衣機佔左好多位,好唔開心!

度位後,午餐時去友愛的實惠買左個黑色鋼架,把櫃分成兩層盛煲同鑊,原來我地有煲10個,鑊3隻!好得人驚!

要停止再買呢類野!

好成功咁化左幾箱幾袋。

希望搞掂呢度後,便可開始搞衣物,咁便成功了一半,等個書櫃同書桌整番好便執晒,然後送梳化等來,最理想便是咁,希望一切順利。



1 則留言:

  1. add oil ar...but....u really lots of things ...haha
    [版主回覆12/12/2009 09:03:00]掉左些了

    回覆刪除