2009年12月21日 星期一

新屋好唔開心(一)──廚房

繼新屋好幸福後,新屋也有很多令人不滿意的事,最大一項係──廚房!


廚房的廚櫃好細,比以前間屋差起碼一半,加上喜愛煮野食,工具點會少?!


廚房細真的很慘!


 


2次搬屋時已經掉了不少殘舊的,來到……唉……要再割愛,掉左更多舊野,拿左些回家,都仲有好多!


唔可以怪晒我的,因為有不少係浩浩爸爸的,佢係警察膳食組的大廚,工具只會比我更多不會少,當時搬屋時點捨得掉!於是……繼11個煲3個鑊後……原來仲有好多!


 


首先係近15把刀、2把剪刀、2把燒叉,要記住呢個數係掉到掉無可掉剩下的。



我都唔知原本有幾多!


 


另外仲有碟,應該有近40隻,仲未計那些碗、筷、用具等等,連榨汁機都夠膽死有兩個 ( 唔係搞拌機,係真係榨汁機!唉!) 。


唉,都放唔到出來影相。


 


 


咁可以點?


 


聰明的生神仙梗有辦法的。 ( 不過係苦惱左成個月……花左三日四處行日本城、實惠、吉之島,拿住把尺左度右度,又用左成兩日的時間去搞…… )


但真的很痛苦囉!


 


詳情明天待續……


******************************

哈,呢個明天都明左幾日添!

嘻!


總括來說,分以下幾個步驟:

1) 丟棄:實在沒法,有些沒有用、殘舊的、太多,唯有掉些,最折衷。

2) 送人:把全新旅行用電水壺、電動榨汁機,送給爸爸拿回公司用或拿回大陸送親戚。

3) 分類:主要係按常用程度、大小來分區擺放。

4) 清潔:趁入人伙前 ( 佢地搬入櫃子前 ) 大清洗一下,又可以用個露台來曬碗碟架。

5) 找合適的器皿放置:設計合適大小的器皿,有在舊有的裏面找、也有親手製作、也有四處找尋合適的添置。

呢個步驟最難!睇相!

你估我做緊乜?呢個係買床單內的硬紙皮。

答案係刀座!剛好放係洗碗盆下面的架邊位!

呎格櫃真係挖空心思之作。

上次先買個架分開兩層,放左大部份的煲同鑊。跟住終於係吉之島找到個找左很久又度左很耐的米缸,真係好FIT,窄長高身,裝到6公斤,剛好一包5KG的米。

見左手邊有少少空間,下面造左呢個刀座放晒D刀,因為利器唔敢亂放又唔敢放高,呢度好適合。上面少少位再放D新又未開的清潔抹布、海棉等等。

最右邊轉角位其實仲有用剩的油漆、成盒的垃圾膠袋。


量匙、切水果器、隔渣器、罐頭刀、刨絲器、點火器、蒸餸架、煲魚袋、砌蛋器、添飯皿、上湯皿、夾餸器、沙律夾、飯勺、湯勺、鑊鏟、煎鏟、意粉勺……呢D小型用具好濕碎,但又好有用,以前有一大格櫃桶放的,現在D櫃桶用左來放碗碟 ( 因為碗碟係玻璃唔方便放高,所以櫃桶優先俾晒佢地 )。

上面個櫃超細,又唔實用!(櫃門大大以為入面好大…) ,於是係日本城買左四個膠籃分類放好。( 但每個成13.9-16.9,4個差不多70元 )

但有幾隻碟冇辦法都唯有放上去。

最上面係密實盒,準備放冬菇、海味等。


刀叉筷子等,唔中意一堆咁放,於是用番舊的膠盆分類放好,好整齊,但要放高囉。

左面的只係留左6 SET常用的而已,另外一些新的、少用的餐具係上面膠盒,我地有的刀叉套裝足足有12 SET,開一圍酒席都仲得,傻架,仲未計那些唔係一SET的添!當然呢D梗係浩浩爸爸的傑作啦!

個透明膠盒好大,係實惠用左成49.9買的,好貴!
但仲放晒造蛋糕的小工具、新的餐具。




就係呢幾個櫃桶仔,俾我放滿晒碗碟!仲要用埋以前的膠碗盤放碟子!
就係呢度,大大話話加埋有廿幾隻碟、三十幾隻碗。

6) 歸類:入櫃

7) 完成!

全面睇!

左:拆走左個廚房門,好好多,也執整齊晒!

右:換番個細雪櫃,上面有位放番焗爐!上面電錶櫃,唔敢放太多大件野,只係放少少零食同茶壺。

左:微波爐都用番自己個。洗碗鋅盆同煮食爐,中間得番個角位做食物準備區!點用呀!鋅盆的左面放左FRANC FRANC的乾碟架!摺得埋好好用!

右:呢PART就係617呎單位冇的位置,雖然好細,但都俾我放左好多野!首先買左條4呎長的鋼通,請爸爸幫我鑽孔,整左個廚房架!放晒所有油鹽糖等等調味料。下面仲有電飯煲、電水壺、凍水壺等,仲有個角架遲些放東西。

左:下面的櫃放左電磁爐同各類的杯。

右:暖壺、水樽、杯、搞拌機、隔油壺,下面的係電鍋,不過個盒俾人掉左,換左個盒而已,仲有個位留番俾個大的打蛋器 ( 借左俾弟弟 ) ,但擔心唔夠位囉。




真係覺得自己好叻!


咁細的位完全逼晒我的小宇宙出來囉。


總算搞掂廚房了!

但朋友仔那些豆漿機呀等我諗我冇可能買了,仲邊有位放!

:(


1 則留言:

  1. 好多野呀!
    收d落床下底啦...或者第時收落我屋企...呵呵 
    [版主回覆12/29/2009 18:03:00]玩野咩?唔通放個煲落床下底?! 但放落你家可考慮……嘻

    回覆刪除