2009年12月26日 星期六

傢俬完成後記

搞到昨天先至收齊晒D傢俬!

話說只係做3件傢俬:地台床、書桌、書櫃

睇番日子
25/10/2009 落訂
26/10/2009 度尺
29/10/2009 傾款式,四星期後送貨


27/11/2009 準時送貨,沒有遲,很好!

之前一晚我地清潔好晒,浩浩放假收貨,第二日我地去出血掃貨回家先睇到情況。

首先個地台,出來效果幾靚,儲物量夠大,離天花都仲有好遠距離,窗台條樑都唔係會好有壓迫感,證明我地的設計唔錯!


但床係頭尾靠牆,一邊靠窗,餘下一面有個衣櫃咁,但佢大概膽心太大入唔到 / 度尺唔準,於是長同闊佢都同我預鬆左成1-2吋!令到中間有空位唔FIT囉!留條隙俾我做咩呀!藏垃圾呀?但都算,因為放左床褥其實睇唔到的。



跟住個書櫃,成個幾靚,青BB囉,好實淨,塊玻璃都幾靚,我最擔心的邊位都貼得唔錯,一塊過反射埋出面的風景好好。

但頂上的邊撞花左成條痕,佢係咁宜用油補番便算。



最大問題係個書桌!

第一我地原來係話成個面係綠色,上舖透明玻璃,我專登找番張稿睇都冇問題,但點知佢幫我玻璃的位置油左白色,即係好白痴咁圍左條三面的綠邊!邊有人咁聰明架!


跟住佢原來話避地腳線,但我後來諗諗下諗起靠窗台那先有條邊,我專登上網找人地的相PRINT出來去同佢講睇點 (當時未收樓 ),佢同我設計上面面板向後凸出一吋便可避晒地腳線同窗台咀,又幾叻喎!就咁決定囉!

但送來時,我發現佢面板真係向後凸左,但兩邊側板竟然一起凸埋,咁淨係背板凹有乜用呀?!一樣頂地腳線又頂窗台咀,真係頂囉!

仲要旁邊同我撞到花晒、甩晒灰咁!

我份人都易話為的,唔係過份都算,但咁冇理由收貨囉!

浩浩話佢俾左D油可以補番!咪玩啦!



29/11/2009

同浩浩一早衝左落去傢俬舖!

擺晒款,扮晒惡 ( 其實都惡唔出,但一定唔好相與,追究到底款 ),仲拿埋相機影晒相俾邱生睇。

一開口問佢:「搞乜?!」

佢賴晒送貨唔小心,整花咁,書桌隻色係間廠唔跟指示誤會左之類,跟住我俾佢睇D相,同佢講書桌側板的大問題,佢話佢都唔知,一係找人即場去幫我整番,咁我話面板的色咁點,佢話唔可以即場油會唔平唔靚,一係換塊有色玻璃我,我話咁條邊點?我話不如貼條玻璃條、貼鋁片等等,佢聽聽下估我唔肯算,於是同我講不如收番張書桌上廠搞番掂佢!
梗好,但要十日八日囉!都冇法架!唔通算咩!


全程邱生都好好聲氣,我見佢都負責任的,算吧,只要佢跟得番俾我,我都算了。

也可能因為地舖有客係度,唔敢點亂來吧。

另外我地仲訂多左個地台腳踏,因為覺得張床太大,一級好細,也太高,多一級會靚D同感覺會平衡D,也可放多D衫。

都有諗仲同佢訂好似好笨,但幾百蚊佢知晒呎寸,而且那個腳踏佢其實做得唔錯的。
造多個矮的,加埋灰玻璃面,$600,唔連訂都唔收我了。


30/11/2009

晚上便找人來收左個書桌了,很快手!



1/12/2009

回去對住幾件傢俬諗諗下,發現仲有件事,就係書櫃的層板可移動,但按佢的孔移完都放唔到FILE,當然可以拿走一塊,但咁又唔實用喎!

解決方法很簡單,只係加多D孔便得,但佢冇一早幫我諗好,係佢疏忽唔細心囉!
講明我主要用來放書放FILE的嘛!

於是放工去同佢講。
另外書桌反正都收左要執色,不如索勝要全白,我地都唔係咁中意原本隻綠色,邱生超好人咁一口應承,安樂晒,等收貨。但佢話因為要上大陸,點都要十日八日,是但啦,但我講明等佢執野囉!

16/12/2009

送貨了,3個男人送來,浩浩去踼波,得我一個收貨。

係門口拆開,一望已唔知唔對路,仲係有青BB的綠色?
但佢其他幫我執番好晒。
另外那級腳踏都好四正。
本來都諗好唔好將就下便算,但又冇理由講左當無件事的嘛!


於是講話唔係咁的喎,佢地俾將單我睇又真係冇叫佢地整顏色,咁我咪找番D文件打俾邱生囉,佢冇人聽,打去舖頭話放左假,好彩個上次見過那個寸咀姐姐仔問我乜事,我咪講番囉,佢話轉頭覆我。

跟住我便聽到師傅電話响,其他人不停話都幾靚丫之類,想我收!
我又請佢地幫我執埋個書櫃層板,佢地又唔知咁,幸好都有工具,又肯做。

唯有見人講人話,話知唔關佢地事咁。

個姐姐仔唔覆我,我打去佢話係個廠唔知做乜無做,咁我話點,佢自己主動話一係咁再送番廠再整囉,我即刻話好,即場收走書櫃。
師傅梗唔好面口啦,仲要幫我整野,但我見佢地幾好心機,找左個腳踏600後仲俾左茶錢添。

我又唔怕佢間野走我數的,我黎緊放假,日日去嘈佢都唔得死!

  
 
加多左幾個孔,最厚的FILE都放到。


24/12/2009

浩浩打去問幾時送到貨,話26喎。

26/12/2009

真係如期送貨!
今次真係好靚仔,乜都跟足晒,連初初邊位撞花的都整滑晒,完全見唔到有痕!

好,一開始咁咪好囉!


都係白色穩陣順眼好多!放兩部電腦非常好!


我超中意的紫色襯白色睡房!5呎闊床褥,左右仲有1呎半邊位。


放左超勁厚床褥樓底都仲OK,我同浩浩企上去都未掂到天花。


加左級樓梯感覺平衡D,少少玻璃點綴同高低層次有少少變化。

清清最開心,成日睇街同訓覺!









總括來說:

1) 呢間野個邱生都OK的,態度好,即使有問題都肯負責。

2) 準時,如果唔係我唔收貨,佢次次都真係準時送到貨的,唔會拖。

3) 質素就一般了,我諗簡簡單單的佢冇問題,一定做到,我地起初都係要簡單款,基本上佢都做到晒。但一有QK小小的位,如避乜位等等,要準確度高的話便唔好預佢,相信係佢寧願鬆都唔想FIT到入唔到。

顏色也是,最BASIC的黑白灰最穩陣,隻綠色本來諗住有些生氣,但差些出事。

同埋宜家訂造全部係大陸做,始終個師傅唔會見到件貨,好難跟足,加上送貨的又未必識小心,有可能會撞花之類。

4) 訂造傢俬,樣樣一定要自己跟足D、上心D,有些細位師傅來睇過度過位都未必諗到。同埋要夠惡,有事一宜要據理力爭,朋友仔曾經試過遲收貨可以平D補番添!仲叻!



2 則留言:

  1. 真係超高床褥呀~!!!!!呢幾張相好明顯睇到~~仲強烈過睇實物~
    [版主回覆12/29/2009 15:59:00]當你訓上去時你便會發現點解

    回覆刪除
  2. 我都想知點解要咁高啊~~
    [版主回覆12/29/2009 18:04:00]得閒過來午睡下吧

    回覆刪除