2009年12月26日 星期六

新屋好幸福(三)──浸泡泡浴

自從上年去泰國旅行,間酒店有個好靚的浴缸,買左支泡泡浴浸之後,便愛上了浸泡泡浴!



據說浸浴對皮膚、血液循環也很好,浸20分鐘等於跑左1公里步添!
仲言之鑿鑿話好多靚女明星的美容瘦身心得都係浸浴云云。


新屋個浴缸很小,但都可以浸到下,於是迷上左浸浴,尤其係泡泡浴。


浸浴第一件事係溫度,最好係42度左右喎,TGC個熱水爐較溫度好方便,直接按便得。(花灑下的電子掣)  ( 不過有時要等分幾鐘先開到個爐,師傅來檢查時話係安全設施,個爐會開著個風扇吹走入面剩餘的氣體先會著爐 ,咁為安全都冇法吧。)


第二件梗係浸浴的成份!
暫時試左2樣!

1) 浴鹽

左:早幾年係英國買回來的BOOTS,只係當磨砂玩左幾次。
右:敏敏上兩年送的聖誕禮物,支handcream用晒十年,呢個一直冇用過,而家正好。

浴鹽的作用係消除疲勞,但我覺得點浸都會好舒服,加唔加分別唔大,但我多數加埋係沐浴露入面用。

2) 沐浴露

早前特價同事幫我買左set禮盒,入面支沐浴露加水可以變泡泡,理論上平時用開的JOHNSON & BABY沐浴露都得,但未試過。

呢隻真係唔錯,薰衣草好香,聞落好舒服好鬆弛。



另外,同事最近送左份聖誕禮物俾我,入面有BATH POWDER,黎緊又試下先,我仲想試下什麼牛奶浴之類,呵呵,諗下都開心!



其實FRANC FRANC都有唔少呢D浸浴產品,本來都諗住買來試,但又好似太彩色,好人工咁,驚個味唔好,都係算!
仲有鴨仔等玩具添,不過諗起間屋咁Q多野冇位擺,都係算吧!



放假時,得閒磨下砂、浸個泡泡浴,之後再飲番個凍飲,簡直係超級享受!
正!

沒有留言:

張貼留言