2011年3月18日 星期五

LC開倉──靜雞雞

其實開倉除左頭一日同最尾一日去之外,其實有一日我都忍唔住靜雞雞唔知點解咁去左囉!


話說因為第一日放工先去到,唔使逼,買左少少野,可睇番呢度




去過的人都應該知道,係層架後面其實有好多貨分日放出來,好處是唔會一次俾人掃晒,日日都仲有機會買到野,但唔好處就係有些真係得個睇住買唔到囉!



我之所以會忍唔住去多次就係因為係第一日,俾我同朋友仔「裝」到後面有我好想要的野!


1) 米色鐵煲墊!


2) 紫色鐵煲!( 估唔到有!因為係連卡佛的限定色!又冇PROMOTE,唔係睇到都唔信有!)


有問過STAFF後面的貨會點出,佢地話唔知,總之會番貨.....唉!




回去個心不停記掛住佢地,於是靜雞雞又去左。






可惜,都係找不到我要的野,我只拿到個橙色同黃色煲墊,不過黃色的噴色好似好少,唔靚放番底。


其實我見到有幾個日本太太拿左好多唔同的煲墊,其中包括米色!佢地拿左好多貨先慢慢選,我企係佢地旁等左好耐,但放極都冇呢個米色墊,到最後我好唔怕羞咁問可否同佢換,當然唔得,噢!幾失望呢!


諗左好耐,都買左橙色先,其實佢都靚,只係唔係我的最愛姐。唔通我要番大陸買貴貨?唉,再諗諗吧。






當然都冇遇到另一個最愛──CASSIS煲!我昨天都係見到一個係車仔,唔知邊位咁好彩找到呢?


見到昨天冇的CARIBEANN 方盤,拼埋CASSIS果個真係好靚,但兩個咁大的盤對我來說好似太多了,結果買左個21CM的細盤,不過好可惜唔可是同時放兩個入焗爐,所以只買一個。




唉!好想再去添!


3 則留言:

  1. 有 Cassis 煲咁正 ?  
    買到嗰位真 lucky !   唉!好想再去添! 係咪身痕呀 Sogo Thankful Week 啦
    [版主回覆03/19/2011 12:47:00]係呀,我見到第二朝去都見唔到,唔知係太快俾人買左,定係第日先放出來,買到真係超lucky! 嘻!一齊等thankful week!

    回覆刪除
  2. 我第一日去都見cassis放後面貨架,可惜我冇碰到攞出來,超羨慕吖
    [版主回覆03/21/2011 00:46:00]你都見到呀!我流晒口水呀! 結果原來 yiu yiu 買到呀!真係超羨慕!

    回覆刪除
  3. 我上次都係看見有花花煲...鐵盤, 果時真係很想買
    [版主回覆03/21/2011 00:43:00]唉,我都錯失左好多野,希望下次吧。

    回覆刪除