2009年11月11日 星期三

北上睇傢俬記

英女王壽辰放假一天,浩浩都拿左假,正!

有人好唔願意咁同我北上看傢俬
因為佢想訓覺同洗車,激死!
上去逛下看看情況心裏有個譜姐,預算3個鐘左右,又唔係叫佢按摩,點會耐姐!

我地12點先出發,駕車去上水,有45元日泊,但時租都係8元,應該唔會玩到6個鐘咁耐,於是選左時租彩蒲苑,平過彩園村!可見領滙食水幾深!


乘火車去羅湖,乘1號巴士去田貝四路。〈一早係網上找好晒人地share的資料〉
落車就係一個好大的商場──「家合居」。

好多裝修材料:各式磚、浴室、廚房用具等。
可惜我地唔係大裝,唔多合用,略看浴室面盆、坐廁而已。
有個黑色波點面盆,16.5吋,260咋。
但未度呎,唔買得住。



臨走發現到間正野──多樂士的調色專門店!

D油勁抵,又有大型電腦調色云云,但冇看到部機,但見色版都幾多色選。
影左兩張要的色做稿,唔上來買拿去俾人睇都好。
如果到時同師傅傾好左,拉車上來買回去俾佢油都仲得切。
最貴都係200多少少一罐5公升咋,香港溝色要430架。





跟住行去前面另一大商場──「五方家居」
好大,有材料、傢俬、燈、窗簾咁。
睇左下燈但冇乜心水,窗簾冇時間睇,傢俬反而唔錯。
有張玻璃桌子唔錯,1580包4椅,但運費要250,咁咪又成1830?港幣2千咁濟又唔多抵,呢D貨咁的價錢香港應該有得選添。



跟住乘的士去寶安北路的──「好百年」
專賣傢俬的,阿杏之前推介,去看看。隔離仲有「家之福」但冇行。
快行一圈,都幾多野睇,但唔O岩使,地櫃見到好多好正,但價錢唔平,2千幾至4千,係香港訂造應該都係咁上下,但款同料都係靚的,唔似一般大陸貨。

跟住便走了。

總括一句,如果我地係大裝,一次過買會平好多,起碼幾萬。
但我地要得一兩件傢俬咁,回來買好似好煩,都係再看看先吧。

不過大陸D傢俬有些真係好靚,有些係香港好似好高級的傢俬舖見的一樣,先知入貨都係一樣。


沒有留言:

張貼留言