2009年11月20日 星期五

調色中心買油漆

話說早前上深圳見到多樂士d油咁平,百幾二百蚊便有5公升,成屋都慳成半有多,千幾蚊喎,咪諗住上去買油俾師傅油囉。

但師傅話佢用開立邦,呢隻日本漆好d喎,咁梗係就佢啦,因為油漆的屬性、溝法同比例好重要,佢熟梗係用佢熟的啦,而且呢隻都係大牌子,俾佢搞店都好。

不過佢俾色版我選時,果然係得色咭上廿隻左右的色俾我選,仲少過我手頭上的色版


全屋其實得三隻色,白、綠、紫。
白同綠都普遍,選左俾佢去買,但紫好難選到我心水,一來紫多數有偏藍同偏粉紅,仲有明亮D同暗沈D,太實色又怕油出來好快看厭同好娘,於是都係話自己買。



上網找晒D調色中心的地址,因為唔係間間五金店都有得調色,即只有色版上數隻色賣。
屯門咁橋有間店有齊多樂士同立邦的電腦調色喎,今日運動會後見師傅都買好晒其他的用油,咪拿拿色去買囉!原來佢都係那兒買的,唔係用大陸貨,都安心D。
(如果自己上去大陸買係因為平,但佢包埋梗係想佢買正貨啦!師奶心態!)


行左一大輪先找到呢間野!
平記
置樂青海圍8號E地下 (2012更新:搬左去井財街9號15-16號舖)
其實就係成日去的利寶商場後面,但都幾隱閉!


舖仔細細,但真係好勁,幾乎乜油漆野都買到,連菊花牌都有好多種,掃都好多種,又有齊底漿料等等,油就更加唔使講啦!

去到見到個好pro的色板架,咁先似樣,網頁明明話有幾千種色選的嘛!



好快便找到心水的紫色系列,仲有深淺幾度的選擇。
你估我地選左邊隻?




終於見識到所謂的電腦調色,好勁!
其實只係係電腦選番要的色咭碼,要的量,咁電腦控制部幾出落個罐度,就係咁而已,但減少存貨同高效率又方便準確,好好喎。


咁就可以拿回家了。


我地去到保險打俾師傅問清楚個量,點知我地都係買多左好多,好彩個師傅原來同呢間野好熟,退番俾我地,但都係多左,唔係貴,算吧。
5公升都係350元。

原來油一間房只係需要1-2罐小的(即1公升裝),我地買左罐大的。

1 則留言:

  1. 神仙你好,

    最近打算自己油屋, 從yahoo中找到你個blog, 想請教下你一間大概7呎乘9呎既房間要用幾多罐大油呢?

    謝謝
    [name回覆12/06/2012 15:00:39]謝謝
    [版主回覆12/06/2012 08:49:28]你好,一罐細應該夠晒的了

    回覆刪除