2009年11月15日 星期日

驗樓 + 收樓

等左很久很久的日子終於到!

15-11-2009   驗樓

其實只係上去看一看間屋的情況,有咩大事叫佢執番咁解,佢地一早先搬屋喎,都冇乜大變,傢俬要走的都走晒,垃圾都冇乜,只係D雜誌等係度。

留番發展商新樓送的電器:
1) 廚房內西門子雪櫃、洗衣乾衣機、微波爐、嵌入式平面爐 連說明書
2) 廳匹半分體冷氣  連搖控 + 2房各1部3/4的窗口冷氣,全部開利
3) 洗手間內的TGC超薄型恒溫熱水爐

層樓賣的時候係沙士,送的野都唔錯,到時再試下佢地現在的效能如何,再睇洗唔洗換。

另外個業主本身留低的
4) 窗廉路軌連窗簾,房係好貴的樂思富Luxaflex喎,唔知,遲些再研究
5) 睡房4呎半油壓床 + 梳妝桌 同 6呎大衣櫃
6) 露台舖左木
7) 廳的地櫃同鞋櫃

除左個衣櫃係要番,其他都係要住先,有心水便換左佢。

不過佢好鬼CHEAP,竟然拆左兩盞房燈,燈泡都唔換番個上去,做野會好麻煩,要自己整番。

但今日好搞笑,因為係珊同亮結婚,我同浩浩係兄弟同姊妹,又係呢個3C組合,係中間午餐時間去左驗樓,著到咁驗樓都算經典了,人地以為我地傻左,盛裝咁驗樓。





16-11-2009  收樓

浩浩放假,下午律師樓對好數,搞好所有文件後,致電KEEP住鎖匙的地產,浩浩去拿鎖匙,正式收樓!

我放工同佢一齊去埋會所搞埋個八達通智能開門同㩒LIFT,仲有住戶證。
我同佢關係寫朋友,對!我地仲係朋友。



沒有留言:

張貼留言