2009年11月16日 星期一

爸媽去看樓

話說爸媽一直沒有上去看過層樓,只係聽我地講。

昨天收樓後,今日食完飯便同佢地上去看看。

天寒地凍咁由兆麟行過去,雖然只係3,4分鐘,但都想死了!

幸好佢地讚不絕口,同埋見到個巿真係係咁升,冇再繼續話我地買得貴了。

爸爸仲幫我諗好多點裝修放位的野添,謝謝爸爸和媽媽。

爸爸仲買好晒燈座同燈泡,拿埋梯過來,幫我地裝番盞書房燈,又話幫我將房燈較成可調光暗、自動感應咁,幾勁呀!
不過我問如果入房唔想開燈咁點,佢話找塊紙皮遮住佢囉,即刻笑左出來,唔該晒!都係唔使咁高科技了,但房燈可調光暗又幾好。

間房即刻光番晒。
爸爸唔記得拿老花眼鏡,但我地用電筒照住,我講色佢靠摸黑同經驗下完成的,我覺得佢好叻!

但房因為電線為雙線,佢看不清怕弄爆盞燈的頭,下次先再繼續。


諗諗下其實燈都係用光管同慳電膽抵好多,雖然老土D,但實際嘛,買燈時都係選盞可以用到慳電膽的好。
廳兩盞原裝燈超食電,但好靚。


浩浩放學回來剛好車我地回家,唔使吹風,真好!


沒有留言:

張貼留言