2009年11月13日 星期五

Health Guard 防蟎床墊

因為我同浩浩都有嚴重鼻敏感,嚴重時更會喘起來添。

除了注意清潔外,有些物品都真係幾有效的。

1) 清潔:都係清潔,盡量避免塵、毛等在空中飄浮,由於家中有貓,所以特別要做多D同小心處理。洗衣服洗地盡量用60度以上溫水。

2) 藥:經驗得出,簡單快捷見效,近年用開「樂信治敏速」,一粒有效一日,又唔眼訓,長期服用冇副作用,只係靠食藥感覺唔多好。

3) 運動:多做運動身體好,抵抗力強敏感徵狀會減少DD,但天氣凍又懶,唉.....

4) 空氣清新機、吸塵機選擇:一定要選有HEPA過濾網,咁可以過到好多細小但又會引起敏感的塵同蟎。

5) 防蟎寢具:因為床褥同枕頭唔可以成日洗,但人身體會有皮屑脫落,塵蟎會吸食這些維生,然後排泄出引起敏感的物質,一些防蟎床墊同枕袋的纖維物料間隔特別細,透氣但能防水同防蟎。


**********************

我地之前買過張床墊好好用,除左防敏感,仲有個後來才發現的特別功能,就係防水,有次阿清賴尿,全張床褥、被、床單等全部要買過,幾大件事呀!

後來用左果張防敏感床墊後,同樣的事又發生,但張床褥冇事!因為張床墊防水!

就係咁,新屋的新床褥點都要配番張床墊啦!
但之前那隻加拿大牌子,係荃灣千色店的COUNTER冇左,上網又唔見有分店,唯有另覓類近的物品代替啦。

差唔多類型的只有台灣品牌Sleepy,教協做Promotion,應該唔差卦,但個SIZE唔多O岩,因為佢係全張入住的,有厚度,太大多出來令床單更加入唔落,已經好苦惱買床單好煩。
http://www.sleepy.com.hk/index.htm

網頁話可以訂造,EMAIL問佢佢話最快係改SIZE,本來都OK的,諗住找間分銷商看看版的質料的,因為多係香港區的醫務所,於是星期六趁過開去幫珊同亮車婚紗同拿酒回家,便去左西環,但竟然冇做代理了!

唯有下次再去另一間看啦,見仲有D時間,過上環永安看看阿杏,點知俾我地係永安發現番那間加拿大品牌的產品,個size仲好fit〈因為佢只係有面的層,多左都唔會影響床笠〉,價錢係貴少少,但外國野又用過,信心大D,同埋時間咁巧合,似乎係整定要買佢囉。

而且就咁買左了!
$1029



http://www.healthguard.com/index.php?st=1&s=Sleep_Protection&p=Luxury_Quilted

浩浩張心愛床褥可以安枕無憂了!

1 則留言:

  1. 我本身都想買張防蟎床墊 吖. 之前睇過金美夢巨星床褥  , 佢都話將乳膠床墊可以防蟎, 我都想去看下先 ..
    [版主回覆10/07/2010 00:27:00]我個人覺得金美夢都好好訓

    回覆刪除