2010年9月18日 星期六

露台BBQ慶中秋





早前買左個小型BBQ爐諗住中秋黎個2人露台BBQ
但點知天文台話會打風暴雨,咩興致都冇晒,昨天心血來潮諗不如趁未下雨,早些燒吧。

於是6點先駕車去新墟凍肉舖買野食,仲好好彩泊到係凍肉舖門口添。


先買食物,順便取埋美食節買的大班冰皮月餅,當然唔少得紙花燈啦!

仲買埋貓糧,貓貓都要賀中秋,呵!




回來浩浩整野食,我 SET 場 ( 即係搬開露台 D 衫,執野,拿個爐出來咁 ),後來浩浩也出來幫手舖地、起爐,我又去準備醬料、蜜糖等。



不過起爐唔順利呀,跟爐一起係吉之島買的 $ 10 環保炭,加左炭精都着唔到,明明燒都紅晒都著唔起,激死!仲諗住佢可能貴D會靚D,少煙D咁添!
諗起以前廣州公公家的煤票同煤爐


最後落樓下惠康買包炭球回來,即刻唔同晒,即著。不過浩浩話懷疑佢表層有炭精,起火起得好勁,然後好快燒完,唔知,不過佢係我燒咁耐野食最好用的炭,也是最貴的,不過點都好,起到便好。至多下次買番最普通的炭,不過今日惠康都冇呢款賣。
火紅得好緊要




佢負責燒野食,我掛下燈籠、取野飲、拿紙巾、抹布咁,仲有食野,都好忙。

拿左個車太陽檔來做風檔,呵,本來是用來封頂的,幾聰明的我!


是日餐單有:

1) 雞翼 ( 突然起意,所以只係買奄好左的咋 )....不過不失啦
2) 牛扒 ( 奄左的 )....又幾好味喎,嘻,仲有格紋添,因為係塊網上燒
3) 大頭蝦仔.....原味燒,肉地好,膏都幾多,但急凍味差少少
4) 帶子....自己牛油蒜蓉,OK
5) 腸仔....BBQ必備
6) 菇菇包.....都係牛油蒜蓉....浩浩至愛....但食唔晒
7) 方包.....自製蒜蓉牛油,好正,不過太飽只係食到 2 塊
8) 棉花糖.....一早買定的,但食不下,冇開到




嘻,好開心,好滿意個爐呢,不過浩浩驚薰黑個天花,所以冇放高佢 ( 但其實應該唔會 ) ,坐小椅子燒,張長木椅用來放食物,下次其實可以轉個方向,背向廳,應該會好D添。



*******************************
後記

今早起身清潔,把露台抹乾淨,洗番個爐下次用,浩浩發現左我地忘記左放墊炭的隔,呵,點解會咁的呢?

FACEBOOK 浩浩表妹同濤的回覆好搞笑呢



沒有留言:

張貼留言